• Ik heb een paar ideeën voor een nieuwe serie van me. Lees ze a.u.b ff:

    1. Je bent een meisje van 13 jaar. Je bent officieel geboren in Nederland, maar woont in Duitsland. Je schrijft je voor de lol in bij een Duitse Idols. Wonder boven wonder mag je meedoen. Met alle kanidaten krijg je wel ruzie. Over je stijl, gedrag en betweterigheid. Behalve met ene Bill. Ene Bill Kaulitz wel te verstaan. Maar gaat jullie vriendschap nog veder als hij afvalt en jij wint?

    2. Er waren eens een meisje en een jongen: Janne Schaarlo en Tom Kaulitz. Ze kende elkaar niet eens. Maar tijdens een ongeluk gebeurde er iets onmogelijks. Toen ze wakker werden was Janne een jongen en Tom een meisje geworden(!) Hun geest was gewoon omgewisselt. Niemand mocht het weten hadden ze belooft en hun gewoon het leven van de ander moesten lijden. Maar was dat nou wel zo'n goede belofte?

    3. Celine is 12 jaar en zit in een band. Op een dag mogen zij en de band meedoen aan het programma: "The Best Rockband" Daar strijden 5 bekende zangers/zangeressen/bands en 5 onbekende zangers/zangeressen/bands tegen elkaar. Onder de bekende bands/zangers/zangeressen zitten Tokio Hotel, The Jonas Brothers, Avril Lavinge, Withen Temtation en (ik heb nog een bekende rockende zanger nodig). En onder de onbekende valt Celine en haar band. Op een dag vermoedt dat Bill Kaulitz (de zanger van Tokio Hotel) iets voor haar verbergt... Wat zal het zijn?


    Wat vonden jullie ervan. En moet ik van ze allemaal een serie gaan maken?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Niemand :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Alllemaaaaaaaaaaaal! Echt vet goede ideeen:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik zou het wel doen ja!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1 want 3 is een beetje standaard vind ik en van 2 zijn er ook al.

    ik zou 1 en 3 doen..... die vin ik t leukst...

    2 vin ik mider boeiend....[mijn mening....]xD

    xxx myy

    Er brorrelt weer wat op:

    Er wonen een stel pubers in een studentenhuis. Allemaal zijn ze super verschillend, maar de beste vrienden. Er komt een nieuw meisje bij. Dat meisje is alleen maar op zoek naar gevaar, spanning en adrenaline. Dat kan de rest maar niet begrijpen. Ze is een echte bitch en kan de rottigste opmerkingen maken. Ze lijkt nooit bang of verdrietig te zijn. Op een dag gaat ze met 3 andere van het studentenhuis naar een strandfeest. Daar ontmoet het meisje een stel jongens. Als de andere 3 naar huis gaan blijft zij bij hun op het feest. Maar wat als ze de volgende dag nooit meer thuis is gekomen? En de week daarna ook niet?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Er brorrelt weer wat op:

    Er wonen een stel pubers in een studentenhuis. Allemaal zijn ze super verschillend, maar de beste vrienden. Er komt een nieuw meisje bij. Dat meisje is alleen maar op zoek naar gevaar, spanning en adrenaline. Dat kan de rest maar niet begrijpen. Ze is een echte bitch en kan de rottigste opmerkingen maken. Ze lijkt nooit bang of verdrietig te zijn. Op een dag gaat ze met 3 andere van het studentenhuis naar een strandfeest. Daar ontmoet het meisje een stel jongens. Als de andere 3 naar huis gaan blijft zij bij hun op het feest. Maar wat als ze de volgende dag nooit meer thuis is gekomen? En de week daarna ook niet?

    Deze en de eerste^^


    Music is the new sex

    Oké, maar eerst had ik nog weer een ander idee waar ik een serie van moest maken. Die is ook nog niet af maar die komt eerst.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3