• ken jij een leuk, spannend, of grappig boek?
    zet hem erbij!(Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Scorched Earth van Robbens. Ish awesome tot zover.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alle boeken van The Hunger Games & Harry Potter. Ow yeah (pirate)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    De Hobbit!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    His Dark Materials (Nederlands: Het gouden kompas).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Terugkomst ongewenst van Charles Lawinsky. Ik heb een recensie in de NRC vandaag gelezen, ik was er enthousiast. Mijn moeder ook en wil die kopen, daarna ga ik lezen. Het is een boek voor volwassenen. Ik heb er zelf geen problemen mee, maar ik weet niet hoe het bij jou zit. Ik kan niet zien wat jouw leeftijd is, dus het is een sugestie! Verder is Het Genootschap van de Nacht van C.J. Daughtery. Het boek Mice van Gordon Reece is geweldig, het is wel Engels. Ik weet niet of het vertaald is; ik heb alleen het Engels gelezen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 16:35 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Twilight, fallen en al zijn vervolgen... Die laatste heb ik pas ontdekt en ik ben er nu al dol op!


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    de oversteek van justin cronin, de gone-serie van michael grant, voor ik ga slapen van s.j. watson, de naam van de wind van patrick rothfuss...


    me: 5% reality, 95% dreams

    @bronx allemaal al gelezen (hoera)
    @jelzzz ik ben bezig in gone (yeah)

    Looking For Alaska van John Green is heel leuk ^^


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.