• Again een idee van mij!:P
    Het gaat over;

    Een meisje(ikke:PDas makkelijker!;)) is 2 jaar geleden gestorven in een auto-ongeluk.
    Ze zat samen met Tom en Bill in een wagen..Er reed een vrachtwagen op ons af en bam!een botsing..Karin was op slag dood...Tom en Bill hebben het gelukkig overleefd...
    nú vandaag de dag is het 2 jaar geleden dat het gebeurde..Tom en Bill vinden het nog altijd verschrikkelijk wat er gebeurden...Ze waren er bij en konden niks doen..Dat vonden ze het ergste..Ze waren een BF kwijt..
    Op een dag kan Bill het niet meer aan..Het ongeluk,BF kwijt..Verliefd zijn op een jongen....
    hij weet geen raad meer en wilt van het gebouw afspringen..Máár wat gebeurt er als er plots een witte verschijning op het dak staat??

    rollen;
    -BeschermEngel,was BF Tom en Bill; Bezet DarkAngelTom.
    -Nieuwe BF Tom;Bezet; Flo
    -Nieuwe BF Bill;Bezet; KiMxGeOrG
    -Bf Gustav;Bezet; Angel
    -Bf; Georg;Bezet; PUKKELxDING

    Wat wil ik weten?;

    Welke Rol?;

    Tekstje(Met alles der op en der aan!;));

    plaatje;

    Wat moet dit worden?(TC,G'cest of BC?);

    Waarom wil je de rol?;

    wat vindt je van de titel?;

    Is het een leuk idee of niet?;


    Succes!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Welke Rol?; Nieuwe bf Tom
    Tekstje(Met alles der op en der aan!);
    Haai,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong.
    Ik ben koppig en heb een eigen wil. Maar ik ben ook erg lief en heel zorgzaam.
    Ik ben verliefd op mijn gitaar en zou er het liefst mee willen trouwen. Alleen gaat dat een beetje moeilijk...
    Ik zit op de theater school en hoop op een grote doorbraak. Alleen laat die wel erg lang op zich wachter. Ik maak veel mode tekeningen en heb dus altijd een schetsboek bij me.
    Ik heb een hekel aan zinloos geweld en huppelgedrag.
    plaatje; http://img149.imageshack.us/img149/6933/71170525mz4.jpg
    Wat moet dit worden?(TC,G'cest of BC?); TC
    Waarom wil je de rol?; Omdat jouw verhalen en ideetjes juwelen zijn
    wat vindt je van de titel?; Mooi
    Is het een leuk idee of niet?; Super mooi


    Music is the new sex

    Welke Rol?; BF Georg
    Tekstje(Met alles der op en der aan!);
    Hoi! Ik ben Annick, 19 jaar, kom uit Berlijn, de binnenstad. Ik ga daar naar een management college. Mijn oom is een hoge baas bij de Shell, en ik wil hem graag gaan opvolgen! Ik ben een realistisch ingesteld persoon, ik hou absoluut niet van sprookjes en van mensen die liegen over dingen als zelfmoord en snijden-in-jezelf enzo. Ik kan een heel lief persoon zijn als ik dat wil, maar als ik geïrriteerd ben dan uit ik dat met een paar opsommingen van dingen waar ik niet tegen kan. Je kan mij altijd vragen om hulp. Ik ben een erg sociaal persoon. Ik hou van feestjes en nieuwe vrienden maken.
    plaatje; kies maar wat leuks uit.
    Wat moet dit worden?(TC,G'cest of BC?): Geen van die! Houd het gewoon lekker liefdeloos ;)
    Waarom wil je de rol?; Omdat Geo gaaf is NET ZOALS DIT VERHAAL!
    wat vindt je van de titel?; Vet! Doet me denken aan Blind Guardian haha ;)
    Is het een leuk idee of niet?; Zeker weten!


    Life is hard and then we die

    :P
    ik probeer origineel te zijn!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    verder nog mensen!? of moet ik dit niet uitwerken??


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Welke Rol?;
    vriendin van gustaaaaaaaaaaaaaav


    Tekstje(Met alles der op en der aan!); ik ben sammy ik ben 18 jaar. ik vind dat mensen van hun leven moeten genieten want voor je het weet is je leven voorbij en dan pas zie je het wat je allemaal gemist heb. ik ben mijn ouders kwijt en woon in een apartement in berlijn. verder heb ik nog geen vrienden.



    plaatje;http://www.smh.com.au/ffximage/2006/07/23/mischabarton_narrowweb__300x375,2.jpg



    Wat moet dit worden?(TC,G'cest of BC?); BC(A)



    Waarom wil je de rol?; omdat ik het leuk vind en graag in quizjes mee speel(A)



    wat vindt je van de titel?; ik vind het leuk:)
    lekker orgineel



    Is het een leuk idee of niet?; tuurlijk is het een leuke idee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    nieuw bf bill

    Tekstje(Met alles der op en der aan!);
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Wat moet dit worden?(TC,G'cest of BC?);Allemaal

    Waarom wil je de rol?;Bf van bill ben ik haast nooit

    wat vindt je van de titel?; Cool

    Is het een leuk idee of niet?;Ja egt wel

    okee ik ga der aan beginnen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik denk dat ik er een BC van maak!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik denk dat ik er een BC van maak!;)

    xX



    Cool :P

    hij is er mensen!:P

    http://www.quizlet.nl/quiz/231714/the-story-of-a-dead-guardianangelbc-curren-part-1curren/


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.