• Haalllooo =)
    ik weet niet of hier al een soort topic ding van is maar..
    Is iemand hier bekend met de Demonata serie van Darren Shan? :)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Le me!
    Hoewel het alweer een tijdje geleden is dat ik ze heb gelezen.... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oow okee wat vond je ervan ^^?


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Darren Shans boeken vindt ik allemaal goed, dus deze ook :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Maar toch vindt ik de boekenserie van De Grote Freakshow leuker dan de Demonataserie, dunno waarom eigenlijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zijn hele goede boeken. =)
    Ik vind deze 'volwassener' dan de Wereld van Darran Shan. Maar ik heb alleen de eerste 4 boeken ofzo gelezen omdat ik te lang moest wachten tot de volgende uitkwamen en dan in de bib kwamen. >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zijn hele goede boeken. =)
    Ik vind deze 'volwassener' dan de Wereld van Darran Shan. Maar ik heb alleen de eerste 4 boeken ofzo gelezen omdat ik te lang moest wachten tot de volgende uitkwamen en dan in de bib kwamen. >.<


    Ja ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Maar de Wereld van Darren Shan is gewoon een makkelijk weg te lezen en leuk verhaal. Waarschijnlijk dat ik 'm daarom leuker vindt dan de Demonata serie.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    darren shan is een hele goede schrijver, maar ik denk dat ik de wereld van darren shan toch een stuk beter vind dat de demonata, mdat het verhaal beter in elkaar zit.


    me: 5% reality, 95% dreams

    ik hou juist meer van demonata, lekker bloeddorstig :Y)
    maar de wereld van Darren Shan is ook heel goed, :)


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Ik heb ze allemaal gelezen, maar ik denk wel dat ik "de wereld van Darren Shan" beter vond. Misschien omdat ik tegen de tijd dat ik Demonata las, er al een beetje te oud voor was. En ik vond het einde gewoon veel minder goed.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hebben julie ook een favo personage uit een van de series? ^^
    Uit de Demonata vind ik Bec awesome =D


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Ik heb ook een paar boeken uit die serie gelezen. Maar dat is echt al heel lang geleden. Ik weet nog wel dat ik de boeken erg goed vond.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb er een paar van gelezen, maar op een begeven moment durfde ik niet meer in het donker naar buiten dus ben ik maar gestopt...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    mijn favo personage blijft toch wel Darren bij Demonata en Vancha bij De wereld van Darren Shan.., ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Ik heb ze ook al gelezen, de gehele serie, net als "De wereld van Darren Shan"...ik vond "De wereld van Darren Shan" toch net iets leuker. Die heeft net iets meer diepgang dan de Demonata-serie.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja, dat is wel zo, maar ik vind toch ook wel dat de Demonata serie ook wel een leuk verhaal heeft, het is dan niet heel diepligged, maar wel goed verwerkt in het boek, van het begin af aan al. De wereld van Darren Shan heeft iets minder dat het eigenlijke punt waar het om draait achteraf vanaf het begin van de serie al duidelijk aanwezig was... als je snapt wat ik bedoel ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.