• Zoals velen van jullie wel weten, is het griepseizoen weer begonnen. Iedereen is ziek of ten minste verkouden, klassen zijn slechts halfvol en zelfs de leraren zijn vaker afwezig dan normaal. Ook ik heb er een week geleden aan moeten geloven, maar ik had nooit gedacht dat ik zo snel weer verplicht thuis zou moeten blijven.

Ieder jaar doet mijn school iets voor het goede doel. Dit jaar hadden we besloten geld in te zamelen voor het onderwijs in Kenia, door middel van een schoolfeest en een sponsorloop. Gisteravond was dus dat schoolfeest, waardoor ik vandaag maar zes uur slaap heb gehad. Persoonlijk snap ik niet waarom mijn idiote school dat zo had gepland, maar al met al komt het erop neer dat iedereen de volgende morgen gewoon aanwezig diende te zijn voor de twaalf kilometer lange sponsorloop. Ergens had ik al wel een voorgevoel dat ik na een tijdje halfdood neer zou vallen, maar dat het zo snel zou zijn had zelfs ik niet kunnen voorspellen.
    Na tweehonderd meter gelopen te hebben besloten mijn voeten dat het wel weer mooi was geweest en stopten ze met zich op de gewenste plaatsen neer te zetten. Helaas lukte het me dus niet om de stoeprand te halen met mijn voet, maar mijn hoofd kon het daarintegen maar al te goed. Ach, ik had het tenminste geprobeerd. De rest van de klap is opgevangen door mijn rechterpols, die ook dacht dat ze vakantie had en daarom haar werk niet al te goed heeft gedaan. Mijn open knieën zijn het bewijs.
    Nou ja, na een verdomd lange tijd met mijn mentor in de kou gezeten te hebben, kwam de conciërge me ophalen (met een luid "Hoe kon het ook anders?" toen hij doorkreeg dat ik degene was die gevallen was) en zijn we naar de huisartsenpost gegaan, waarna ik verwezen werd naar een radioloog. Röntgenfoto's laten maken (wat erg veel pijn doet, by the way) en na afloop een troostijsje gegeten. Gelukkig is mijn pols niet gebroken, slechts zwaargekneusd (wat dus betekent dat ik niet kan schrijven en met links moet typen, wat nog een hele sport blijkt te zijn).

Anyway, om dit topic nog een beetje nuttig te houden; wat hebben jullie vandaag meegemaakt? :'D

PS; sorry als ik typo's heb laten staan of de zinnen raar klinken, ik typ dus nu met mijn niet-dominante hand en Ibuprofen maakt me iets te soezerig om goed na te kunnen denken over logische zinnen.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Beterschap. (:

Mijn dag? Niet erg bijzonder.

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Awh, balen! Send u some support & beterschap! Ik ben zelf thuis sinds dinsdag met een griep en het spannenste is dat ik vandaag inmiddels bij seizoen 2 van Sex and the city ben gekomen.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

N'aaahw, zielige jij!
    Niet veel. Ik had het eerste blok proefjes doen en toen was ik uit :'D
    Daarna even mijn schoenen van Zalando betaald, even afgesproken met vriendin om wat dingen te doen voor een project en nu weer eventjes Q'en.

Deep inside, I've never felt alive

Awh, beterschap!
    Gewoon het normale. Alleen het 5de uur viel uit, jaj.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Awh, dat is echt niet normaal veel pech.
    Maar ik heb niet zoveel interessants gedaan. Ik heb het gewoon ontzettend gezellig had en ik begin mijn school steeds leuker te vinden. Ik had ook nog afgesproken met iemand uit mijn klas, maar die was nog steeds ziek. Dus ach, nu heb ik eens een keer wat vrije tijd. Ook niet heel verkeerd ^.^

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.