• Haaii kidz<3
    Ik heb een klein vraagje voor jullie^^ Namelijk, ik wil graag een nieuwe story beginnen maar zou niet weten over Wie&wat. Ik twijfel tussen JB&TH maar een verhaal daarvoor weet ik helemaal niets! Het enige wat ik heb is een titel namelijk deze; The Boy Cried And Asked God, 'Why Did I Lose Her?' God Replied 'You Didn't Lose Her... You Let Her Go.
    Als jullie zo lief wouden zijn om voor mij iets te brainstormen rond deze titel vind ik je lief en en en krijg je een rol oO.
    DANKJE<3

    Nieman?

    doe inid maar TH,
    en verder bent ik ook inspiratieloos. o.O


    AAP

    Ikke denk ..


    Crack a bottle

    Ik denk! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Een jongen heeft al 3 maanden fseu verkering met een meisje. Maar dan begint hij steeds meer van haar te verwachten ,Zoals dat ze altijd moet bellen wnr se ergens heen gaat sodat hij weet waar se is. Enseu ,, duss gwn dat dat meisje alles aan hm moet laten weten wat se doet eenseu omdat hij anders ongerust is. Het meisje word daar moe vn en maakt het uit..

    Soiets fseuXD:P


    Crack a bottle

    Een van de jongens van Tokio Hotel heeft een vriendin waarmee hij ontzettend gelukkig is. Maar wat als die vriendin op een dag een zwaar ongeluk krijgt waardoor ze overlijdt?! De jonen is er kapot van en bid tot god, maar wat als blijkt dat hij dit allemaal had kunnen voorkomen? Nachtmerries achtervolgen hem, en een enorm schuldgevoel knaagt aan zijn hart. Wat gaat hij doen om dit op te lossen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En doe maar over JB :X:P


    Crack a bottle

    Dat iemand van TH op een meisje verliefd is, maar dat meisje niet op hem! Elke keer als hij haar mee uitvraagd zegt ze nee, ne een tijdje is Tom/Bill/Georg/Gustav het zat en neemt haar gevangen. Na een tijdje laat hij haar vrij omdat ze nog steeds niks met hem doet of iets zegt, ze hult alleen, en smeekt hem om haar vrij te laten.

    Nog?

    Of wat denken jullie van dit stukje; Ik had al eerder een idee maar niemand reageerdeerop dus dacht ik dat het slecht was;

    Een traan rolt over haar wangen. Ook in mijn ogen schuilt verdriet en bijna wil ik gewoon uitbarsten in tranen maar ik kan me nog net inhouden. ´Waarom Bill/Joe? Waarom?` snikt ze uit. Ze wacht niet op een antwoord maar loopt huilend weg. `Sorry Fliss.´ fluister ik. `Waarom heb je haar laten gaan? Als je nogaltijd zielsveel van haar houd?´ Ik draai me om en zei Tom/Nick in de deuropening staan. Ik haal m'n schouders op, pak m'n jas en ga een wandeling maken. `Waarom, waarom heb ik haar verloren?` Ik hoor een stem in mezelf zeggen: `Je hebt haar niet verloren... Je hebt haar laten gaan´

    Ik weet niet of deze goed is ^^

    Kan er iemadn dit dingsluie ><