• Aangezien ik die serie kijk, ben ik wel benieuwd of er nog andere mensen zijn die deze serie kijken.

    Dus wie van jullie kijkt Body of Proof?

    Voor iedereen die het niet kent: Vanavond om 21:30 op net 5

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:08 ]


    Physics is awesome

    Ik ken het niet.

    Is dat een soort misdaad serie, met een blonde vrouw die zeg maar de lijken onderzoek die samen werkt met een donkerharige agente die nog steeds een soort trauma heeft van het feit dat ze een keer is gevangen genomen door een geschifte vent
    Oke ik geef toe een vage uitleg
    Als het programma aan deze beschrijving voldoet dan ken ik het :)


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Is dat een soort misdaad serie, met een blonde vrouw die zeg maar de lijken onderzoek die samen werkt met een donkerharige agente die nog steeds een soort trauma heeft van het feit dat ze een keer is gevangen genomen door een geschifte vent
    Oke ik geef toe een vage uitleg
    Als het programma aan deze beschrijving voldoet dan ken ik het :)


    Nee, dat is een andere serie van net 5. Ik weet welke serie je bedoelt, denk ik.

    Ik heb het over een soort van misdaad serie over een rood harige vrouw die voornamelijk lijken open snijd en samen werkt met man die volgens mij van de poltie is.


    Physics is awesome

    Haha wacht ik weet al (denk ik) welke jij bedoeld. Ik heb er heel wat maanden geleden een paar afleveringen van gezien (en heel vaak de reclame over de serie) hij kwam altijd op de tijden waar eerst rookie blue werd uitgezonden. Opzich vond ik het altijd wel leuk maar het ontbrak aan tijd om het te volgen


    Can't control my second personality

    Ik ken het niet(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Elly4ever schreef:
    Haha wacht ik weet al (denk ik) welke jij bedoeld. Ik heb er heel wat maanden geleden een paar afleveringen van gezien (en heel vaak de reclame over de serie) hij kwam altijd op de tijden waar eerst rookie blue werd uitgezonden. Opzich vond ik het altijd wel leuk maar het ontbrak aan tijd om het te volgen


    Dat is jammer. Rookie Blue keek ik ook altijd, ik vind het zo zonde dat ze die niet meer uit zenden.


    Physics is awesome

    Ik ken het. Een paar afleveringen gezien. Met als hoofdpersonage Megan Hunt toch?
    De serie zelf vind ik wel meevallen.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Ik ken het. Een paar afleveringen gezien. Met als hoofdpersonage Megan Hunt toch?
    De serie zelf vind ik wel meevallen.


    Ja, die! Mijn moeder vind het ook beter dan een gemiddelde misdaadserie. Want als ik CSI, NCIS of Hawaii five O op zet dan zegt ze dat het geen goeie series zijn.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat is jammer. Rookie Blue keek ik ook altijd, ik vind het zo zonde dat ze die niet meer uit zenden.


    Ja hè, ik was er echt verslaafd aan :), ik hoop zo dat net 5 toch nog een keer seizoen twee gaan uitzenden!


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    (...)

    Ja hè, ik was er echt verslaafd aan :), ik hoop zo dat net 5 toch nog een keer seizoen twee gaan uitzenden!


    Laatst zag ik nog een actrice van Rookie Blue in een film spelen, ze speelt het hoofdpersonage in de serie, volgens mij. Kan even niet op d'r naam komen.


    Physics is awesome

    Lioncourt schreef:
    Ik ken het niet.


    Ja, dat dus. Komt mij ergens heel vaag bekend voor, anderzijds bij God geen idee wat dat is.
    Edit: Je bent vergeten je beginpost blauw te maken, tsss. Grapje. [;

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 19:05 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Ja, dat dus. Komt mij ergens heel vaag bekend voor, anderzijds bij God geen idee wat dat is.
    Edit: Je bent vergeten je beginpost blauw te maken, tsss. Grapje. [;


    Alleen bij beginposts en pb berichten maak ik mijn tekst niet blauw, dat is een soort van gewoonte. (Ik snap dat het een grapje is maar ik wilde toch even vertellen waarom)


    Physics is awesome