Jaja, ik heb nog een verhaaltje.
Het was in augustus, want ik was nog op vakantie in Frankrijk.
We waren dus in een hotel, omdat we nog niet in ons gehuurde huisje konden en de ramen stonden open.
Ik wou gaan slapen, dus ik kroop in mijn bedje dat uit een kast was gekomen, naast mijn ouders hun 2persoonsbed.
Ik word wakker om 1 uur 's nachts omdat ik iets over me voelde kruipen. Aleeja, iets ? Ietsen.
Ik trek het deken van me af en zie zeker 5 beesten over me heen kruipen.
Ik dat allemaal eraf slaan zonder te gillen -wonder wonder- en ik ga op een stoel zitten, wetende dat ik zo perfect kan slapen.
Niet dus ! Dankzij mijn mama die wakker werd, heel mijn plan weg.
Goed, ik moest dus naast haar slapen, en mijn papa ging in mijn bed.
Ik heb 2 uur wakkergelegen omdat mijn ouders snurken dat het niet te doen is.
Uiteindelijk ben ik in het bad gaan liggen wat nog eens veel te klein was voor mij en dat lekte.
Ik slaap sowieso altijd al op mijn buik, maar dankzij de schuine kant van dat bad, kon ik dat dus niet.
Mijn papa werd wakker, een halfuur nadat ik in dat bad lag, en ik hoorde hem gewoon tegen mijn mama zeggen dat hij dacht dat ik aan het slaapwandelen was.
Goedja, ik heb de ergste nacht van mijn leven gehad, en mijn papa had door dat ik gelijk had en dat er weldegelijk beesten in mijn bed zaten.
En mijn mama ? Die heeft geslapen als een roosje, mijn oren deden nog zeer van al dat gesnurk.