• Ik moet mijn bed opmaken, maar haalde eerst mijn laken van mijn matras af. En ja hoor wat loopt er daar en vlucht snel weg: Een grote SPIN ;_;.
    Nu ben ik als de doods voor spinnen, dus ik blijf nog wel even wakker :Y).
    Jullie nog iets engs meegemaakt?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, niet echt. Hoewel er laatst wel een grote spin onder de bank zat en mijn kat probeerde hem te vangen. Er liep toch wel een rilling over mijn rug heen toen ik die spin zag.


    Physics is awesome

    Ik had een poosje geleden toen ik sliep dat ik wat over mijn gezicht voelde kruipen. In mijn slaap een paar keer op mijn gezicht geslagen, en na een tijdje kwam de bewustwording dat er gewoon een spin over mijn gezicht liep. Ik ben heel snel uit bed gesprongen, en heb alle lichten aan gegooid, maar geen spin te vinden. Ben uiteindelijk beland op een dekbedhoes op de gang om verder te slapen. Nog steeds weet ik niet of er nou echt een spin liep, of dat ik me dat verbeeld had... Hmmm *dilemma*
    Succes met in slaap komen alvast. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Mijn bureaustoel lijkt 's nachts op Slenderman. Ik slaap nooit meer :3


    i put the fun in funeral

    Mijn moeder ging ooit een spin van het plafond weghalen en toen viel het in mijn bed en kon ze hem niet meer vinden. Ik ben alsnog in dat bed gaan slapen, maar dat was wel eng, wetend dat er een spin in je bed zit.


    Take risks and conquer your fears.

    Trouwens, ik denk dat er dit is gebeurd. Die spin zag jou en dacht "Wat een groot wezen!" en is er toen heel snel vandoor gegaan op haar acht pootjes.


    Physics is awesome

    AAAAAAAAAAAH gadver, ik zou nooit meer durven te slapen in dat bed! D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jullie zijn grappig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er stond vandaag iemand aan de deur. Aangezien het 's avonds was en er niemand op de bel drukte,had ik even schrik. -Ik had een paar enge verhalen gehoord,vandaar mijn angst.- Nouja,het bleek mijn buurmeisje te zijn die ons borden gewoon kwam brengen. En ze wist niet waar de bel was dus had ze geklopt,alleen had niemand het gehoord. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.


    Jaja, ik heb nog een verhaaltje.
    Het was in augustus, want ik was nog op vakantie in Frankrijk.
    We waren dus in een hotel, omdat we nog niet in ons gehuurde huisje konden en de ramen stonden open.
    Ik wou gaan slapen, dus ik kroop in mijn bedje dat uit een kast was gekomen, naast mijn ouders hun 2persoonsbed.
    Ik word wakker om 1 uur 's nachts omdat ik iets over me voelde kruipen. Aleeja, iets ? Ietsen.
    Ik trek het deken van me af en zie zeker 5 beesten over me heen kruipen.
    Ik dat allemaal eraf slaan zonder te gillen -wonder wonder- en ik ga op een stoel zitten, wetende dat ik zo perfect kan slapen.
    Niet dus ! Dankzij mijn mama die wakker werd, heel mijn plan weg.
    Goed, ik moest dus naast haar slapen, en mijn papa ging in mijn bed.
    Ik heb 2 uur wakkergelegen omdat mijn ouders snurken dat het niet te doen is.
    Uiteindelijk ben ik in het bad gaan liggen wat nog eens veel te klein was voor mij en dat lekte.
    Ik slaap sowieso altijd al op mijn buik, maar dankzij de schuine kant van dat bad, kon ik dat dus niet.
    Mijn papa werd wakker, een halfuur nadat ik in dat bad lag, en ik hoorde hem gewoon tegen mijn mama zeggen dat hij dacht dat ik aan het slaapwandelen was.
    Goedja, ik heb de ergste nacht van mijn leven gehad, en mijn papa had door dat ik gelijk had en dat er weldegelijk beesten in mijn bed zaten.
    En mijn mama ? Die heeft geslapen als een roosje, mijn oren deden nog zeer van al dat gesnurk.

    Oh oh ik heb dus ook zo'n leuk verhaaltje.

    Het was volgens mij drie weken geleden en het was nog al benauwd. Het was 's avonds en ik had thuis gewoon een gezellig avondje met mijn oom en tante, films kijken op de bank en wat lekkers eten etc. We hadden de balkondeur die aan onze woonkamer grenst open. - Noet dat het hielp, totaal niet maar goed - we waren gewoon rustig tv aan het kijken en er vliegt een mot naar binnen. Niks aan de hand, we laten hem buiten weer vrij en ik sluit de deur. Draai ik me om zie ik op de muur een dikke vette vieze vuile enge mannetjes mug. Zo'n langpoot. Dus ik werd half agressief en wou hem tegen de muur slaan, maar me tante hield me tegen anders hadden we een bloedvlek op de muur. Nou uiteindelijk vergast en vnden we weer zo'n dikke bromvlieg echt een grote dus wij weer op jacht gaan terwijl mijn oom ons helemaal verrot lacht. - Hij vertikte het om hem te vermoorden. - Twee weken later komt mijn zus er en er was al een tijdje een beest op de muur, alleen wist nog niet wat. Mijn tante en oom gaan weg en ben alleen met haar is het een fucking spin. Ik ben als de doods voor spinnen en ik heb volgens mij achnafobia ofzo dus ik nog chill niks aan de hand ben ik rustig een rol aan het invullen voor een rpg zie ik opeens vijf cm van me af een spin naar beneden hangen aan een draadje. Ik gilde hem dood en de buren dachten denk ik dat iemand werd vermoord die avond. Dus ik met mijn laptop helemaal in mijn zus' buik zitten omdat ik nou eenmaal bang was voor die spin. Daarna werkt hij zich weer naar boven en ging ik weer zitten, alleen een stikje verderop want anders zat ik recht onder hem. Halfuur later maak ik hetzelfde mee en weer zit ik half in mijn zus' buik. Dus op een gegeven moment begint mijn zus me bang te maken met hij komt hij komt blablabla. Dus ik haar helemaal verrot schelden en toen stond ik op. Ik keek naar die spin en begon als een gek tegen dat beest aan te gillen. - Ik vond dat hij me namelijk zou aanvallen - Dus mijn zus ging natuurlijk helemaal stuk en toen begon ze uiteindelijk na drie uur de spin voor me weg te slaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    + Toen zei mijn zus er kort na: Ik snap jou niet eh, je hebt een slang om je nek gehad en je was niet bang. Je kan iedere film kijken en je lacht er gewoon om maar een simpel spinnetje?
    Nadat ze dat zei keek ik haar met een gezicht aan dat ik al sinds ik 2 ben opzet. Het onschuldige gezichtje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Uh neh, I dreamt I was a ninja and I sucked.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wist gewoon al dat dit topic over spinnen zou gaan..
    Ik zou willen dat mijn voorgevoel me ook waarschuwde als er een spin in de kamer zat, zo'n dingen maak ik nu namelijk ook altijd mee.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Audacity schreef:
    Mijn bureaustoel lijkt 's nachts op Slenderman. Ik slaap nooit meer :3

    Gefeliciteerd, jij hebt het voor elkaar gekregen mij te laten lachen.

    Meh, ik denk dat ik geesten zie, grote kans dat het tussen m'n oren zit but yeah.

    En nadat ik kennis hebt gemaakt met mister Slenderman wordt ik 's nachts vaak rond 3 uur wakker. Ik woon tegenover een bos.
    I think i'm pretty fucked.

    Ik heb te veel spinenn gezien in mijn leven om daar voor bang te zijn, ik vind het zelfs zielig als mensen ze vermoorden. Ik pak ze gewoon op en zet ze buiten neer:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."