Dat als je al je haar bij elkaar pakt, je hand veel dikker is dan al je haar bij elkaar?
Bij dus wel. Ik heb heel heel weinig haar. Sinds begin van de zomervakantie. Mijn pony was plotseling stukken korter en de rest van mijn haar dunner en slapper. Veel mensen in mijn klas hebben al wel gezegd van 'Hoe komt je haar zo dun dat was het eerst niet', dus ik stel me niet aan of zo.
Ik probeer van alles, geen crème spoeling wel crème spoeling zo borstelen zo een staart in, los, ik heb het ook een tijdje z'n gang laten gaan, maar dat was nog erger.
Mijn haar komt tot ver over mijn schouderbladen. Ik heb wel gelezen dat met korter haar het er in ieder geval dikker uitziet. Maar ik overweeg het tot bij schouders te laten knippen. Maar we zijn nog half in een verhuizing, mijn moeder is nogal gestresst volgens mij en ze moet ergens deze dagen ook bij haar zelf twee tanden laten behandelen. Dus dan kom ik niet bij haar aan van: hallo ik wil mijn haar laten knippen. Denk dat ze dan flipt...
Weten jullie hoe het opeens zo dun kan zijn geworden? En wat ik er aan kan doen?
Dankuuu (:
[ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 9:34 ]
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel