• BAM overal kleine puistjes en rode vlekjes op mijn gezicht. Meestal kan het me niets schelen en ga ik er gewoon mee de straat op, maar nu is het wel heel erg.
    En nee, ik heb geen foundation of wat dan ook dus ik kan het niet weg camoufleren.
    Misschien, heel misschien, moet ik eens iets minder chocolade eten. (krul)

    dit is precies hetzelfde wat ik denk bij mezelf, alleen er is geen leven zonder chocola<3(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    dit is precies hetzelfde wat ik denk bij mezelf, alleen er is geen leven zonder chocola<3(krul)

    True. Ik kan denk ik ook niet leven zonder chocolade, maar waarschijnlijk moet ik het wel verminderen aangezien mijn gezicht er niet beter op wordt. :'D

    Lioncourt schreef:
    (...)
    True. Ik kan denk ik ook niet leven zonder chocolade, maar waarschijnlijk moet ik het wel verminderen aangezien mijn gezicht er niet beter op wordt. :'D

    true :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ken het :/ And it's not fun..


    Believe in yourself.

    Die dingen zijn echt een hel. Gewoon goed schoon houden en misschien een zalfje ofzo voor s nachts.


    It's so easy to be evil

    Ik begrijp je probleem! Ik heb mezelf op een chocolade vrij dieet gezet en dat werpt nu echt zijn vruchten af. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    inderdaad ! en als je dan een keer chocolade eet best pure chocolade, dat is het meest gezond :3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Lang leve benzoylperoxide, dat spul is echt geweldig!


    Bad decisions make good stories.

    Dat heb ik ook als ik chocola eet, moet ik niet doen maar ohmygod, het is zo lekker D: Probleem, ik verzorg mijn huid zo goed als het maar kan en chocola geeft daar niets om :3

    Ik krijg ook pukkeltjes van chocolade, maar kan het echt niet laten liggen. Daarom gebruik ik gewoon goede producten die ervoor zorgen dat mijn puistjes binnen no-time verdwijnen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Officieel is er geen onderzoek dat aantoont dat je van choco puistjes krijgt(YESS), maar dingen zoals stress en moeheid zorgen ervoor dat je sneller puistjes krijgt, en naar chocolade grijpt.
    Ook is er een verband tussen suiker, melkproducten en puistjes, dus als je deze in enorme hoeveelheden naar binnen propt (veel chocola), krijg je hier wel waarschijnlijk een wat onzuivere huid van. Dit is dus misschien wel iets om op te letten.

    Omdat een puistje niets anders is dan een ontstoken talgkliertje is het belangrijk dat je deze goed reinigt, het liefst met een reinigingsmelk, een alcoholvrije lotion (deze heb je beide van dove voor niet heel veel)
    en een a twee keer in de week een milde gezichtsscrub.
    Gezichtsreiniging is heel belangrijk, ook al gebruik je (nog) geen make-up.
    Je gezicht wordt namelijk overdag ook best vies. (denk maar aan uitlaatgassen, bacillen enz.)

    oef. veel langere post dan verwacht, dat krijg je als je eigenlijk wiskunde moet leren. Hoop dat je er wat aan hebt!


    The night is dark and full of terrors.

    Nachtschot schreef:
    Officieel is er geen onderzoek dat aantoont dat je van choco puistjes krijgt(YESS), maar dingen zoals stress en moeheid zorgen ervoor dat je sneller puistjes krijgt, en naar chocolade grijpt.
    Ook is er een verband tussen suiker, melkproducten en puistjes, dus als je deze in enorme hoeveelheden naar binnen propt (veel chocola), krijg je hier wel waarschijnlijk een wat onzuivere huid van. Dit is dus misschien wel iets om op te letten.

    Omdat een puistje niets anders is dan een ontstoken talgkliertje is het belangrijk dat je deze goed reinigt, het liefst met een reinigingsmelk, een alcoholvrije lotion (deze heb je beide van dove voor niet heel veel)
    en een a twee keer in de week een milde gezichtsscrub.
    Gezichtsreiniging is heel belangrijk, ook al gebruik je (nog) geen make-up.
    Je gezicht wordt namelijk overdag ook best vies. (denk maar aan uitlaatgassen, bacillen enz.)


    Ja, dit dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pure chocolade schijnt niet bevorderlijk te zijn voor huidpuistjes. :Y)


    Don't find love. Let love find you.

    Nachtschot schreef:
    Officieel is er geen onderzoek dat aantoont dat je van choco puistjes krijgt(YESS), maar dingen zoals stress en moeheid zorgen ervoor dat je sneller puistjes krijgt, en naar chocolade grijpt.
    Ook is er een verband tussen suiker, melkproducten en puistjes, dus als je deze in enorme hoeveelheden naar binnen propt (veel chocola), krijg je hier wel waarschijnlijk een wat onzuivere huid van. Dit is dus misschien wel iets om op te letten.

    Omdat een puistje niets anders is dan een ontstoken talgkliertje is het belangrijk dat je deze goed reinigt, het liefst met een reinigingsmelk, een alcoholvrije lotion (deze heb je beide van dove voor niet heel veel)
    en een a twee keer in de week een milde gezichtsscrub.
    Gezichtsreiniging is heel belangrijk, ook al gebruik je (nog) geen make-up.
    Je gezicht wordt namelijk overdag ook best vies. (denk maar aan uitlaatgassen, bacillen enz.)

    oef. veel langere post dan verwacht, dat krijg je als je eigenlijk wiskunde moet leren. Hoop dat je er wat aan hebt!

    Wow, bedankt voor deze nuttige uitleg! Dit zal ik onthouden!