• Deze SA is geïnspireerd op een stukje muziek. Het is een verhaal dat in me op kwam toen ik er naar luisterde. Wanneer jij dit leest, zul jij je afvragen waar dit over gaat en waarom het zo eindigde.
    Maar dat is mijn doel; mensen die dit lezen, moeten hun fantasie de vrije loop laten gaan!

    Ik raad je aan dit verhaal te lezen met de muziek erbij.
    Music: Thomas Bergersen: Immortal

    Kleine tip: Lees langzaam.

    Polyhymnia & Omnivium
          Bedankt! En dankjewel voor het lezen!

    Zijn er nog mensen die dit soort nummers ook luisteren en misschien een inspirerend nummer voor me hebben?
    Ik zou dit graag vaker willen gaan doen.

    Euhm..
    Ik weet misschien nog wel een liedje ;3
    Haunted van Evanescence. Die vind ik heel inspirerend ;3
    En je SA is mooi!


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Euhm..
    Ik weet misschien nog wel een liedje ;3
    Haunted van Evanescence. Die vind ik heel inspirerend ;3
    En je SA is mooi!


    Of Imaginary ook van Evanescene :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Over inspirerende muziek gesproken; dit zijn twee liedjes waar je misschien iets mee kunt doen. Dan ga ik nu maar gauw lezen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Feline schreef:
    Euhm..
    Ik weet misschien nog wel een liedje ;3
    Haunted van Evanescence. Die vind ik heel inspirerend ;3
    En je SA is mooi!

    Klopt, ik vind alle liedjes van Evanescence wel inspirerend. ^^
    En dankjewel!

    Wiarda schreef:
    Over inspirerende muziek gesproken; dit zijn twee liedjes waar je misschien iets mee kunt doen. Dan ga ik nu maar gauw lezen. :Y)

    Ah, thanks for the music. :3

    Wiarda zei op 16 sep 2012 - 21:27:
    Ik vind de muziek en de tekst heel leuk mengen, zelfs al lees ik van nature helaas te snel om het mooi uit te laten komen. :'D

    Mja, ik zal de volgende keer maar opletten op de langheid van het liedje. ^^
    Payphone zei op 16 sep 2012 - 21:52:
    Gaaf! Ik luisterde er een ander liedje bij, maar ik vond het nog steeds heel leuk om te lezen. Goed gedaan! (:

    Dankjewel! ;D