• Hallo!! Ik las een paar maanden geleden het begin van een story maar ben toen gestopt, nu wil ik hem weer lezen maar kan hem absoluut niet terug vinden,, Zou ik hier kunnen vragen met een beschrijfing of mensen hem kenne en zoja de titel kunnen geven??? :)

    Als je hier een beschrijving plaatst, kunnen wij voor je zoeken als je wilt.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:08 ]

    Het is een one Direction story ft. Niall Horan en het gaat over een meisje dat het heel goed doet op school en dat Niall eerst bang is om met haar te praten. Dan moet ze een theater stuk doen en omdat zij heel goed kan acteren en zingen word zij gekozen en als tegenspeler Zayn. Verder heb ik het niet gelezen:$ Maar ik hoop dat mensen hem kennen, hij had al best veel stukjes volgens mij :))

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:23 ]

    xxMoMo schreef:
    Het is een one Direction story ft. Niall Horan en het gaat over een meisje dat het heel goed doet op school en dat Niall eerst bang is om met haar te praten. Dan moet ze een theater stuk doen en omdat zij heel goed kan acteren en zingen word zij gekozen en als tegenspeler Zayn. Verder hen ik het niet gelezen:$ Maar ik hoop dat mensen hem kennen, hij hat al best veel stukjes volgens mij :))

    Weet je de naam van het meisje nog?

    Euhhm nee, maar ze zag er uit als zo'n skate meisje maar dat was ze niet:$ One Direction bestond wel

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 14:25 ]

    Hm volgens mij kan ik hem niet vinden. Het enige wat ik tegen kwam was dit; klik.
    Misschien moet je eens gaan zoeken bij "Story omschrijving" ?

    Ik denk dat je het over een van de verhalen van Un...ful.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Carstairs schreef:
    Ik denk dat je het over een van de verhalen van Un...ful.

    Uneventful ?

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Uneventful ?


    jep!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Wounded Rhymes ft. Niall Horan, dat is hem geloof ik. Ik heb hem namelijk ook gelezen ;-]


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Wounded Rhymes ft. Niall Horan, dat is hem geloof ik. Ik heb hem namelijk ook gelezen ;-]


    ik ook!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    OE OE (sorry als capslick niet mag) dat is hem!!! Haha bedankt voor het terug vinden alleen had ik het noooit gekund :))

    Om hem te sluiten moet ik volgens mij zoiets schrifen dus:

    Gesloten

    xxMoMo schreef:
    Om hem te sluiten moet ik volgens mij zoiets schrifen dus:

    Gesloten


    Eigenlijk moet je een MOD vragen of er een slotje op mag. Maar blij dat we hebben kunnen helpen!


    Alleen maar tranen van geluk