Als eerste sorry voor mijn rare naam, was een fout van het invoeren ik heb hierover al gepbt maar iemand.
Nouja, dit topic is misschien een zeiktopic maar ik moet het even kwijt.
Vandaag was het weer hoor, weer ruzie met mijn moeder. Als ik ruzie met haar heb probeer ik het goed te maken en weer is het niet goed. Ze preekt steeds door over 1 ding en dwaalt dan helemaal af. Ze vind dat ik meer moet helpen, terwijl ik naar school moet en hw moet maken, en ik naast dat alleen bezig ben met haar helpen.nu heeft ze ech gezegd dat school vrije tijd is, dat heeft ze echt gezegd. M'n moeder is heel goed in ontkennen dat zij iets heeft gezegd en als ik dan duidelijk wil maken dat ze dat echt heeft gezegd heeft ze weer iets om tijden over door te preken. Nu moest ik dus meer helpenbmet verbouwen en opruimen enz. Nou oke best, echt veel rest tijd is er niet maar oke.
Uiteindelijk (en dat had ik dus niet moeten doen, neem ik mezelf ook heel erg kwalijk) zei ik voor de laatste keer dat ze school niet moest zien als vrije tijd en dat ik haar liever wilde helpen dan Latijn vertalen. Ik was nog niet eens uitgesproken of ze was weer gelijk helemaal kwaad. Ik moest maar naar m'n nest, ik deed nooit iets terug terwijl ze altijd alles voor me doet, en ze vraagt heeel weinig en dan doe ik weer niks. Ik bleek ook een 'Accociale trut' te zijn. Ze noemt me in meerdere ruzies trut, arrogant en egoicentrisch. Ook is wat ik ook zeg of doe in een ruzie fout.
Maar hoe ga ik dit goedmaken? Ik wil niet -zoals vaker- een 5uur lange (Jupp haar record van preek is 5 uur over alleen maar ruzie tussen m'n broer en mij.) aanhoren en wil ik het een keer goed doen, wat blijkbaar onmogelijk is.
Ik heb nu knallende hoofdpijn, een pijnlijke hand door rugby en ruzie met mijn moeder die ik echt goed wil maken.
Help me, of ligt het echt aan mij en is dit helemaal normaal?
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel