Ik ben van plan/ben al een Avengers/Loki story aan het schrijven.
Het wordt twee stories uiteindelijk en het begint met Loki & Thor in Asgard, en zal eindigen met alle Avengers in het verhaal. Dit is het eerste "deel" van de story.
Memoria Avantias wordt uitgehuwelijkt tegen haar zin in aan de zoon van Odin, Thor, de toekomstige Koning van Asgard. Ze voelt niets voor de man en het liefst verdween ze, maar dat gaat niet. Sommige dagen komt hij thuis na gestreden te hebben en worden er bepaalde handelingen van haar verwacht, maar ze wilt geen slavin van hem zijn, laat staan wil ze met hem trouwen.
Loki, Thors geadopteerd broer is er constant om haar te troosten en langzaam krijgt ze gevoelens voor de duistere god. Maar hun gevoelens naar elkaar zijn oprecht, en ze willen er alles aan doen om samen te kunnen zijn. Ook als ze moeten vluchten of sterven.
Het klinkt misschien als een normaal, haat/liefde verhaal, maar dat is alleen in het begin. Totdat de Tesseract & the Avengers in het spel komen. Het eerste verhaal is zeg maar een introductie verhaal tot het tweede verhaal. Mijn vraag aan jullie is:
- Vinden jullie het een goed idee?
- Moet ik het melden als die online staat?
- Welk titel moet ik gebruiken?
- Gods Cry
- Asgardian Throne
- Gods of Asgard
- Andere ideeën?
-sleurt Hulk mee om uit te delen-