• Mijn beeld op mijn beeldscherm bij Quizlet trilt nu. Ik weet niet hoe ik het anders moet om schrijven en het is irritant maar ook wel een beetje eng. Ik ben echt bang dat mijn laptop straks stuk is ofzo.

    Heeft iemand dit ooit gehad? Of iets wat er op lijkt?

    Het word ook steeds erger, ik kan nu al geen plaatjes of profielfoto's meer zien.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:08 ]


    Physics is awesome

    Niemand die een oplossing weet? Ik weet dat ik vaak problemen heb met mijn laptop maar ik snap niet waarom hij nu zo doet en hoe ik het kan laten op houden. Dus als je nog een tip hebt, laat het even weten asljeblieft.


    Physics is awesome

    Heb je het alleen op Quizlet of overal?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Heb je het alleen op Quizlet of overal?


    Met sommige andere sites ook. De site van patje en 9gag.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Met sommige andere sites ook. De site van patje en 9gag.

    Dan is het waarschijnlijk een hardware probleem, of te wel, een probleem met je beeldscherm zelf. Daarmee kunnen wij helaas niet helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Al eens geprobeerd om je laptop in een geaarde stopcontact te doen? Het werkte ook met mijn beeldscherm, dus het is de moeite waard om het te proberen.

    Als je een pc hebt kun je ook kijken of de kabels in je beeldscherm en pc goed zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Melonpan schreef:
    Al eens geprobeerd om je laptop in een geaarde stopcontact te doen? Het werkte ook met mijn beeldscherm, dus het is de moeite waard om het te proberen.


    Wat is een geaard stopcontact?


    Physics is awesome

    CyberLord schreef:
    Als je een pc hebt kun je ook kijken of de kabels in je beeldscherm en pc goed zitten.


    Ik heb een laptop. En bij mijn mail doet hij het wel gewoon.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Wat is een geaard stopcontact?


    Geaard:



    Ongeaard:



    Als het goed is krijg je uitgelegd bij natuurkunde op school hoe het werkt.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:19 ]

    Melonpan schreef:
    (...)

    Geaard:



    Ongeaard:



    Als het goed is krijg je uitgelegd bij natuurkunde op school hoe het werkt.


    Ik zit niet meer op de middelbare en toen ik Natuurkunde had is dat nooit uit gelegd.

    Het is trouwens opgelost, ik heb mijn laptop opnieuw opgestart en toen deed het weer gewoon. Blijkbaar was ook een soort van over vermoeid, denk ik.


    Physics is awesome

    Gelukkig. ^^


    Life is full of fake people

    Fijn(:


    Don't find love. Let love find you.