• Mijn zusje, ik zal er hier even omschrijven als het meest drukke kind dat ik ooit gekend heb, en haar vriendjes waren deze middag bij haar. Een vriendje van haar belde bij ons aan en zij deden open. Hij wilde binnenkomen, maar mijn zusje deed voor de grap de deur dicht net op het moment dat hij over de drempel wilde stappen. Hij was dus deels buiten, deels bij ons binnen. Wat denk je? Springt het glas van de deur eruit. Iedereen schrok zich kapot en ging kijken. Nou, komt er ook nog eens bij dat dat vriendje van mijn zusje helemaal onder het bloed zat. Iedereen panikeren, zijn ze met hem naar de huisarts geweest. Wij de verzekering gebeld. Godsamme joh, dat was me toch eens een ervaring. Uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben ze zijn wonden kunnen hechten, maar ik schrok achteraf heel erg van wat er was gebeurd. En ik was zeker niet de enige.

    Iemand ook nog bloederige gebeurtenissen meegemaakt de afgelopen tijd?


    Searching heavens for another earth

    Apart. Je zusje zal daar ook wel uit geleerd hebben. Balen trouwens dat jullie voordeur nu kapot is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is echt dom. Niet een beetje, maar echt echt dom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zelf in het glas gevallen. Normaal kan ik alleen tegen mijn eigen bloed, maar toen ook echt niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En daarom heeft mijn moeder ons altijd geleerd niet met deuren of ramen te spelen:Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Helvetios schreef:

    Iemand ook nog bloederige gebeurtenissen meegemaakt de afgelopen tijd?


    ik moest bloed prikken vandaag
    *is niet zeker of dat ook telt als een bloedrige gebeurtenis*


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik moest vorig week bloed prikken geen idee of dat meetelt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jeetje, dan schrik je je ook helemaal lam! :O Nee, nooit meegemaakt gelukkig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Penelopy schreef:
    En daarom heeft mijn moeder ons altijd geleerd niet met deuren of ramen te spelen:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Pfoeh zeg, dat lijkt me echt enorm schrikken ja! Maar dan was die deur denk ik dus niet heel stevig als 'ie zo kapot sprong?


    “Love is a contradiction.”

    Manuscript schreef:
    Pfoeh zeg, dat lijkt me echt enorm schrikken ja! Maar dan was die deur denk ik dus niet heel stevig als 'ie zo kapot sprong?


    We wonen hier net twee jaar en daarvoor is het huis verwaarloosd door een alcoholist die er dus ook niet veel zorg in heeft gestoken. Maar je hebt gelijk, hij was niet erg stevig.


    Searching heavens for another earth

    Helvetios schreef:
    (...)

    We wonen hier net twee jaar en daarvoor is het huis verwaarloosd door een alcoholist die er dus ook niet veel zorg in heeft gestoken. Maar je hebt gelijk, hij was niet erg stevig.

    Misschien is dat dan het enige goede aan de situatie, dat jullie in elk geval een nieuwe deur krijgen, want een niet-stevige deur is natuurlijk totaal niet handig met inbrekers. Maar alsnog is het wel erg voor dat vriendje, veel beterschap voor hem en ik hoop dat de rest ook weer een beetje is bijgekomen van de schrik.


    “Love is a contradiction.”

    Penelopy schreef:
    En daarom heeft mijn moeder ons altijd geleerd niet met deuren of ramen te spelen:Y)


    Bad decisions make good stories.

    Manuscript schreef:
    (...)
    Misschien is dat dan het enige goede aan de situatie, dat jullie in elk geval een nieuwe deur krijgen, want een niet-stevige deur is natuurlijk totaal niet handig met inbrekers. Maar alsnog is het wel erg voor dat vriendje, veel beterschap voor hem en ik hoop dat de rest ook weer een beetje is bijgekomen van de schrik.


    Hmm ja, zo kun je het ook bekijken. Maar we gaan verhuizen zodra het appartement af is, dus wij hebben er niets meer aan. Dankjewel. (:


    Searching heavens for another earth

    Mijn zusje is gisteren gevallen tijdens het mountainbiken, radioskop (zit bij je elleboog) gebroken, enorme wond en volgens mijn ma kon je het bot zien zitten. Echt alles zat onder. Ugh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn vinger zat een keer tussen de autodeur, kon het bot helemaal zien. Dat bloedde best wel veel. Ik ging bijna out toen ik dat bot enzo zag. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.