• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:21 ]

    Achja zo'n buurtfeest is ook niet elke dag ;].
    Maar ja slechte muziek is lame.


    No growth of the heart is ever a waste

    Woon jij toevallig bij mij in de wijk? (cat)
    Hier gaat 't de hele avond hetzelfde aantoe.


    i put the fun in funeral

    Hebben ze doorgegeven dat ze een feestje zouden geven? Want je kunt altijd partycrashen door de politie te bellen :Y)

    Maar ik ken je probleem. Tijdens Pasen kan ik ook bijna niet slapen, vanwege Paaspop. Gitaar, bas en drums zijn tien kilometer verderop nog steeds te horen. Als ze dan ook nog eens de microfoon van de zanger/zangeressen een duidelijk hoorbaar maken, kan ik er tenminste nog van genieten :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Kan je niet gaan vragen of ze de muziek wat zachter willen zetten? Ik zou allang de politie hebben gebeld. Bij mij in de straat weet ik het lang van te voren hoewel ik er ook niet happy mee ben.


    Physics is awesome

    Ivan schreef:
    Achja zo'n buurtfeest is ook niet elke dag ;].
    Maar ja slechte muziek is lame.

    Kom in mijn wijk wonen! Dan merk je dat het bijna elke week een feest is om één of andere vage reden. :'D

    Audacity schreef:
    Woon jij toevallig bij mij in de wijk? (cat)
    Hier gaat 't de hele avond hetzelfde aantoe.

    Wie weet, wie weet. (cat)
    Bah, ik haat die feesten. D:

    Stratosphere schreef:
    Hebben ze doorgegeven dat ze een feestje zouden geven? Want je kunt altijd partycrashen door de politie te bellen :Y)

    Maar ik ken je probleem. Tijdens Pasen kan ik ook bijna niet slapen, vanwege Paaspop. Gitaar, bas en drums zijn tien kilometer verderop nog steeds te horen. Als ze dan ook nog eens de microfoon van de zanger/zangeressen een duidelijk hoorbaar maken, kan ik er tenminste nog van genieten :Y)

    Lol, ik loop er gewoon heen met de mobiel in mijn hand, toets vervolgens het nummer in en begin casual een gesprek met de politie terwijl ik langs al die mensen loop. 8D
    Sounds like a good plan. :Y)

    Oczy schreef:
    Kan je niet gaan vragen of ze de muziek wat zachter willen zetten? Ik zou allang de politie hebben gebeld. Bij mij in de straat weet ik het lang van te voren hoewel ik er ook niet happy mee ben.

    Nee, dat zouden ze toch niet doen. Daarvoor zijn ze met teveel mensen en ze zouden echt niet de muziek zachter zetten omdat er om gevraagd wordt.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Lol, ik loop er gewoon heen met de mobiel in mijn hand, toets vervolgens het nummer in en begin casual een gesprek met de politie terwijl ik langs al die mensen loop. 8D
    Sounds like a good plan. :Y)

    Haha, puik plan indeed :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik woon dicht bij een soort van garage waar ze de Carnavalswagens maken, en dan hoor ik soms ook wel eens echt luide muziek tot laat in de nacht. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wow eindelijk; goede muziek!
    Michael Jackson. *O*

    Mijn buren nodigen in de zomer altijd hun vrienden uit en zetten ook de muziek hard op en praten veel. Ik slaap op de zolder met uitzicht naar mijn en hun tuin. Ik hoor dus echt alles. Geweldig :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach, het is niet dat het elke dag is ofzo D: Of je kan er ook gewoon zelf naar toe gaan, heb je er minder last van lawl.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.