• Ik weet trouwens niet eens of je het een browser noemt, maakt niet uit. :')

    Sinds Google Chrome zich heeft "vernieuwd" blijf ik er problemen mee hebben. Ik had Adblock erop staan, is het weg. Gisteren opnieuw gedownload, vandaag weer weg.
    Ik wil dus eigenlijk iets anders gaan gebruiken.
    Ik zit te denken aan Safari, heeft iemand die? Of is FireFox ook fijn?

    Maar het probleem is dat ik een flinke rij favorieten heb die best belangrijk zijn. Iemand oplossing? D:


    EDIT:
    Ik heb nu Firefox gedownload, hoe zet ik mijn favorieten over van Chrome naar Firefox?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:31 ]

    Safari is een sirieuze hel als je Windows gebruikt, vind ik.
    Zelf gebruik ik altijd Opera, maar het ligt er aan wat je zelf lekker vind internetten natuurlijk ^^


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik vind Opera het fijnste werken. :D

    Mozilla firefox rockt, is ook het veiligst, en je kunt een leuk achtergrond gevalletje als dit doen [en ja, dát wil je] ;

    Mijn mozilla firefox dinkie

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:38 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Dan ga ik zeker niet voor Safari. :')

    Nu twijfel ik tussen Opera en Firefox, damnit. D:

    Dragneel schreef:
    Dan ga ik zeker niet voor Safari. :')

    Nu twijfel ik tussen Opera en Firefox, damnit. D:


    Probeer ze anders allebei even uit, en kijk daana welke je houd (;


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik gebruik zelf firefox en die vind ik erg fijn!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat maakt opera anders dan mozilla firefox?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb ook chrome en alles verdwijnt bij mij ook op magische wijze ;___;

    Aztec schreef:
    (...)

    Probeer ze anders allebei even uit, en kijk daana welke je houd (;

    Als jij even een oplossing vind voor mijn hele rij favorieten die dan verdwijnen. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Als jij even een oplossing vind voor mijn hele rij favorieten die dan verdwijnen. :')


    Kan je die niet overzetten ofzo?
    Volgens mij zou dat moeten kunnen onder instelingen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ik heb chrome en er is niks mis? ;p


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik gebruik meestal google chrome, maar aangezien die een beetje sloom is gebruik ik op dit moment firefox, en die is ook goed!


    As travars

    ASTRONAUTx schreef:
    Ik heb chrome en er is niks mis? ;p


    Firefox vind ik zelf megavervelend, maar dat ben ik :') Opera.. geen idee, is alweer een hele tijd dat ik die even geprobeerd had >< Safari is inderdaad prut op windows :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb nog steeds Chrome en er is niets mis mee.
    Alleen, 1 keer startte hij niet meer op en moest ik hem opnieuw downloaden, maar nu zijn er geen problemen meer!
    Maarja, ik heb dus geen idee welke je dan moeten kiezen.


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik gebruik Chrome, FireFox schijnt best ok te zijn?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife