• Goedemorgen!


    Groetjes van mijn hond.
    Ps: slaap nooit met mijn hond op een kamer; ze beweegt gigantisch veel in haar slaap, smakt, gromt af en toe en trapt met haar pootjes tegen de mand. Geen idee wat ze droomt maar het houdt me wel wakker. :'D

    Goedemorgen!
    Edit: Als mijn hond bij mij zou slapen heb ik geen plaats meer op het bed.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 8:54 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Haha wat lief. Ik slaap altijd met mijn hond, soms is hij wel vervelend omdat alle katten zo dol op hem zijn en hij wilt altijd graag met ze spelen, en dat maakt me wakker.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    N'awwh!
    Groetjes terug van Pom


    26 - 02 - '16

    Goeiemorgen (:
    Awh jouw hondje ziet er echt lief uit (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    Goedemorgen!
    Edit: Als mijn hond bij mij zou slapen heb ik geen plaats meer op het bed.


    Life is full of fake people

    Bronx schreef:
    Goedemorgen!
    Edit: Als mijn hond bij mij zou slapen heb ik geen plaats meer op het bed.

    Haha, mijn hond slaapt ook niet echt in mijn bed of zo. :3
    In de mand naast mijn bed. ^^

    Penelopy schreef:
    Haha wat lief. Ik slaap altijd met mijn hond, soms is hij wel vervelend omdat alle katten zo dol op hem zijn en hij wilt altijd graag met ze spelen, en dat maakt me wakker.

    Leuke hond haha ^^

    Feline schreef:
    N'awwh!
    Groetjes terug van Pom


    Ik vind jouw kat en z'n naam echt zo schattig! :3

    Ik heb vannacht zowaar niet geslapen met een kat op mijn bed, haha. Ik heb de hele week een kat op mn bed gehad, maar vannacht niet, omdat ik de hele nacht door wilde slapen. Mijn kat houdt er namelijk van om mijn hele bed in te nemen... .__.
    Vannacht waarschijnlijk wel weer :3


    Destroy what destroys you.

    Haha, wat een popje. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Bij mij worden ze dan om 7 uur wakker en willen ze naar buiten en dan gaan ze blaffen, ook leuk (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ah, poepie. :3 Als mijn hond bij me in bed zal liggen eh, dan zal ik waarschijnlijk de hele nacht wakker liggen omdat ie me helemaal aflebbert. Lekkaman ..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ook hoi van Titus :3


    SLOAN.