• ik moet dus op school nu al boekverslagen maken, maar ik heb geen flauw idee over welk boek ik het zou kunnen doen. Dus hebben jullie misschien een idee voor een boek ?
    De enige voorwaarden moeten zijn dat :
    het moet 12+ zijn.
    Het moet een oorspronkelijk Nederlandsboek zijn.
    Dus kom maar op (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Een goede dag voor de ezel van Tim Krabbé misschien? (:


    everything, in time

    Twee Vrouwen van Harry Mulisch
    Het Diner/Zomerhuis met zwembad van Herman Koch
    De Helaasheid der Dingen van Dimitri Verhulst (Belgisch, maar bij ons mocht dat ook).
    Vooral Zomerhuis met zwembad is een aanrader ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    De boeken van Simone van der Vlugt? Die zijn niet te lang, leuk en van oorsprong Nederlands. Ik weet niet zeker of ze allemaal twaalf plus zijn, maar ik neem aan dat de volwassenenthrillers niet voor alle leeftijden geschikt zijn. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    De boeken van Simone van der Vlugt? Die zijn niet te lang, leuk en van oorsprong Nederlands. Ik weet niet zeker of ze allemaal twaalf plus zijn, maar ik neem aan dat de volwassenenthrillers niet voor alle leeftijden geschikt zijn. :')

    Ik ga denk ik maar eventjes een boek zoeken:Y)
    Bedankt trouwens alle drie (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Simone van der Vlught of Renate Dorrestein


    Physics is awesome

    Ik ben nu toevallig ook in een boek bezig voor Nederlands. De naam ervan is Drift en de schrijfster is Marion Pauw.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het Diner, van Herman Koch. Echt geniaal geschreven ;)

    En alle boeken van Heleen Vreeswijk ;)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 16:33 ]


    It's the distance that makes the stars shine.

    Mercurial schreef:
    Ik ben nu toevallig ook in een boek bezig voor Nederlands. De naam ervan is Drift en de schrijfster is Marion Pauw.

    ik ken dat boek Drift, echt goed!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mercurial schreef:
    Ik ben nu toevallig ook in een boek bezig voor Nederlands. De naam ervan is Drift en de schrijfster is Marion Pauw.

    ik ken dat boek Drift, echt goed!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Herman Koch zal misschien wel aanslaan?


    Tijd voor koffie.

    ik heb hetzelfde probleem...:Y):Y)


    •*• Lululu •*•

    Wiarda schreef:
    De boeken van Simone van der Vlugt? Die zijn niet te lang, leuk en van oorsprong Nederlands. Ik weet niet zeker of ze allemaal twaalf plus zijn, maar ik neem aan dat de volwassenenthrillers niet voor alle leeftijden geschikt zijn. :')


    Ik moest Schijndood van haar lezen voor school en dat was een geweldig boek!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moest Schijndood van haar lezen voor school en dat was een geweldig boek!
    Ik moest ook een keer een boek van haar lezen en er een groot verslag van schrijven. Dat verslag had ik geschreven, ik had er een 8 voor. Dat boek heb ik nooit gelezen eigenlijk, haha XD


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik moest Schijndood van haar lezen voor school en dat was een geweldig boek!

    Die moet ik nog eens lezen. Momenteel ben ik bezig met In mijn dromen, waar ik nu al verslaafd aan ben. Ze heeft me ook een aantal hele nuttige tips gegeven op het gebied van schrijven, dus al met al kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat ik een groot fan van haar ben, haha. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vals van Mel Wallis de Vries


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor