• Een paar weken geleden heb ik bovenstaande broek gekocht. En ik vind hem echt superawesome. Maar ik heb geen idee wat ik er boven moet dragen. Iemand een idee?


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Zo'n broek heb ik dus ook [van de new yorker]. Hij is echt tof, maar inderdaad erg lastig te combineren. Al trek ik me soms niets van die combinatie-regels aan met mijn broek. Maar een wit shirtje / witte blouse zou er mooi boven staan. In ieder geval iets egaals, en niet iets met een hele drukke print want dat leidt af / wordt too much.


    Aan niets denken is ook denken.

    Een zwart shirt, of zoals hierboven wordt gezegd, wit kan ook. Geen drukke printen of kleuren als groen of paars.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lexus schreef:
    Zo'n broek heb ik dus ook [van de new yorker]. Hij is echt tof, maar inderdaad erg lastig te combineren. Al trek ik me soms niets van die combinatie-regels aan met mijn broek. Maar een wit shirtje / witte blouse zou er mooi boven staan. In ieder geval iets egaals, en niet iets met een hele drukke print want dat leidt af / wordt too much.

    Haha, ja, inderdaad, van de New Yorker. (: Hij was nog maar 5 euro toen ik er was xd. Ik dacht ook al aan een wit shirtje, maar dat vind ik dan ook weer zo saai... ;$


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Zwart, grijs, donkerblauw, wit, en dan t-shirts of blousejes :3


    Destroy what destroys you.

    Tremotino schreef:
    (...)
    Haha, ja, inderdaad, van de New Yorker. (: Hij was nog maar 5 euro toen ik er was xd. Ik dacht ook al aan een wit shirtje, maar dat vind ik dan ook weer zo saai... ;$


    Ja, die van mij was ook zoiets, ik geloof 10 euro. Ik moet hem trouwens weer een keer aandoen. Tsja, ik weet niet, als je een blousje hebt hoeft het niet saai te zijn. En anders heb je gewoon schijt aan de combinatie-regels en aan anderen en doe je gewoon erboven wat je leuk vind!
    Ik weet niet of je deze leuk vind, maar hier wat inspiratie;



    of deze [aa]


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, die van mij was ook zoiets, ik geloof 10 euro. Ik moet hem trouwens weer een keer aandoen. Tsja, ik weet niet, als je een blousje hebt hoeft het niet saai te zijn. En anders heb je gewoon schijt aan de combinatie-regels en aan anderen en doe je gewoon erboven wat je leuk vind!
    Ik weet niet of je deze leuk vind, maar hier wat inspiratie;



    of deze [aa]



    Jaaa, die zijn leuk! (: Thank youuu!


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Ik wil echt zo graag zo'n shirt als die laatste. Of een galaxy legging. Alleen die vallen echt nergens te krijgen. afgezien van het internet maar daar heb ik geen zin in.


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Ik wil echt zo graag zo'n shirt als die laatste. Of een galaxy legging. Alleen die vallen echt nergens te krijgen. afgezien van het internet maar daar heb ik geen zin in.

    Ik heb ze wel een keer ergens gezien, weet alleen niet meer waar... Heb je al bij de H&M gekeken?
    Als ik weer weet waar ze ze hadden, zal ik het je laten weten! ;D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Tremotino schreef:
    (...)
    Ik heb ze wel een keer ergens gezien, weet alleen niet meer waar... Heb je al bij de H&M gekeken?
    Als ik weer weet waar ze ze hadden, zal ik het je laten weten! ;D


    Ehm, de laatste tijd ben ik niet meer in de h&m geweest [komt vooral omdat ik geen geld heb]. Maar ik kom daar heel vaak, en ik heb em nog niet gezien. En tnx!


    Aan niets denken is ook denken.

    Gewoon een fel effe shirt zal er volgens mij ook wel op staan


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    een leuk wit bloesje of inderdaad zo'n galaxy shirt <3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    ALLESSS COMBINEREN OLÉÉ*O*
    Bij dit soort dingen moet je een Grunge-stijl aannemen of iets van vintagezooi ofso..(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oke, ik zou daar eigenlijk bijna alles bovenaan doen... Mijn gevoel voor mode is niet altijd even geweldig.


    Food.

    Als ik jou was zou ik daar boots onderaan doen met een zwart oversized band shirt en een oversized vintage vest ;w


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Iets van crèmekleur met giletje?
    Of een hemdje wat wat wijder uitvalt en leuk bovenkantje heeft, zo wordt het niet te saai (:
    Ik denk dat aardetinten ook wel kunnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.