• Heeft er iemand een site of online kinderprogramma waarmee ik beter Frans kan leren? Het gaat dus om uitspraak, luisteren, maar ook om bijvoorbeeld grammatica. Beetje dora niveau :P

    Ik luister al disneymuziek in het Frans, maar wil graag er nog iets meer aan doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Livemocha.com vind ik wel een goede site, daar ga je van het beginniveau (bonjour) naar alle andere niveaus :')
    Daar heb ik heel wat bijgeleerd voor mijn Italiaans de afgelopen vakantie.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Gaaf, dankje!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken een goede site om woordjes in te oefenen, maar ik denk niet dat dat echt is wat je zoekt. :') Aangezien je zelf je woordenlijst op moet geven.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Wonderaction schreef:
    Livemocha.com vind ik wel een goede site, daar ga je van het beginniveau (bonjour) naar alle andere niveaus :')
    Daar heb ik heel wat bijgeleerd voor mijn Italiaans de afgelopen vakantie.

    ik ken die site en daarmee kon ik heel snel Italiaans(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Histoire schreef:
    Ik ken een goede site om woordjes in te oefenen, maar ik denk niet dat dat echt is wat je zoekt. :') Aangezien je zelf je woordenlijst op moet geven.


    Wrts? Ken ik al, maar dat is niet wat ik zoek nee ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.