Hi !
Weet er iemand toevallig een winkel waar ze een top zoals dit en iets in de aard van dit? Het laatste is een soort hemdje.
Ik heb al in de H&M gekeken en daar vind ik het dus niet, maar ik zou het eigenlijk wel erg graag hebben
-
5 sep 2012 - 17:445 sep 2012 - 17:48
Bij die Primark of bij de Bershka of misschien bij Vero Moda?
Dat is allemaal ongeveer in die stijlIf the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
5 sep 2012 - 17:48Vero Moda misschien of Zara ?
Meestal ben ik niet echt gek op Hanna's kledingstijl maar die tweede outfit was wel leuk^^The soul needs autumn.
5 sep 2012 - 17:48Ik heb geen flauw idee waar je het kan kopen, maar Vero moda heeft soms zulke achtige kleren.
[ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:49 ]
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
5 sep 2012 - 17:49Lijkt me wel iets voor de Vero Moda, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen . Mango, Vila, Zara... Misschien kan je eens kijken op webshops.
i put the fun in funeral
5 sep 2012 - 17:49Pretty Little Liars!
Ik zou het niet weten, maar Vero Moda of misschien de Zara zou zoiets wel hebben gok ik.Just keep your head up. Stick on the ice.
5 sep 2012 - 17:49Cherish schreef:
Vero Moda misschien of Zara ?
Meestal ben ik niet echt gek op Hanna's kledingstijl maar die tweede outfit was wel leuk^^
Vero Moda ben ik vandaag ook binnen geweest en daar hadden ze het ook niet en ik HOU van Hanna's kledingstijl5 sep 2012 - 17:53Vooral dat blauw vind ik nergens en dat roze hebben ze overal, maar niet in de juist kleur haha
5 sep 2012 - 17:54Ik dacht dat het over Nymphadora Tops ging, van Harry Potter.
Ben ik de enige?
O.T. zara, primark, vero moda, sting?Miep
5 sep 2012 - 17:55Uhmm ik zou ook even online kijken bij de Forever 21 als ik jou was (:
5 sep 2012 - 17:55Audacity schreef:
Lijkt me wel iets voor de Vero Moda, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen . Mango, Vila, Zara... Misschien kan je eens kijken op webshops.Life is full of fake people
5 sep 2012 - 17:57Not my style, dus heb geen idee, sorry.
"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean
5 sep 2012 - 17:59Science schreef:
Ik dacht dat het over Nymphadora Tops ging, van Harry Potter.
Ben ik de enige?
O.T. zara, primark, vero moda, sting?
Haha ik dacht precies het zelfdeCan't control my second personality
5 sep 2012 - 18:37Science schreef:
Ben ik de enige?
O.T. zara, primark, vero moda, sting?26 - 02 - '16
5 sep 2012 - 18:38Science schreef:
Ben ik de enige?
O.T. zara, primark, vero moda, sting?
Nee, daar moest ik ook aan denken.5 sep 2012 - 18:39Science schreef:
Ben ik de enige?
O.T. zara, primark, vero moda, sting?And don't forget, Elvendork! It's unisex!