• Zeurtopic, maar ik moet het echt even kwijt.

    Er is een jongen, Davey, die mij leuk vind, maar ik vind hem niet leuk en dat heb ik hem ook uitgelegd, omdat ik het bijna heb met een jongen, Bryan, die ik wel echt leuk vind en dat ik hem ook gewoon niet leuk vind. Maar nu loopt Davey me allemaal te stalken op Whatsapp en helemaal boos te doen. Hij wilde eerst het uitpraten, omdat IK blijkbaar alles verkeerd had gedaan. Ik vond het niet echt nodig, omdat ik niet echt het idee had dat ik iets verkeerd had gedaan, maar oké. Ik zei dat ik dat wel zou doen.
    Zegt Davey nu ineens op Whatsapp: Ik wil niet meer met jou praten. Dus ik reageer niet, want ik heb gewoon geen zin erin om ruzie te maken via Whatsapp. Zegt hij: Ja, negeer me maar. Ik wil jou niet eens als vriendin.

    Ik word zo gek van dat kind en ik ga hem vanaf nu ook gewoon echt negeren, maar het probleem is; we zitten in dezelfde vriendengroep en op de één of andere manier weet hij het zo te spelen, dat hij nog makkelijk contact heeft met iedereen en ik niet meer.

    Oké, ik moest dit even kwijt. Maar wat kan ik nu het beste doen?

    De dude is 21. Lekker volwassen gedraagt hij zich ook.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 17:20 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij gedraagt zich echt als een klein kind o.o
    Negeren die hap.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is dit jaloersheid
    Ik denk dat je hem het best eventjes kan laten en daarna persoonlijk met hem gaan praten, niet via sms of computer.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ugh blokkeer hem op whatsapp? ofzo, dunno how to do that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ugh blokkeer hem op whatsapp? ofzo, dunno how to do that.


    Je kunt mensen op Whatsapp inderdaad blokkeren.
    Idee?


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    (...)

    Je kunt mensen op Whatsapp inderdaad blokkeren.
    Idee?


    Ooooh echt? Dat is echt perfect. Thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh Sanne, ik hou van jouw profielfoto
    Ik zou het echt niet weten. Het hem eens duidelijk vertellen? Ik heb hier niet echt verstand van, sorry. Maar dat is niet lief van hem
    (no_chears)


    Just keep your head up. Stick on the ice.