Niet mijn smaak. En als al je boeken en shizzle erin passen, dan is het toch goed?
Ik zelf heb op het moment ook een schouder tas, maar ik ga 'm vervangen met een rugzak. Dat vind ik wat aangenamer.
- Nee, ik houd meer van tassen met print.
- Hij is mooi
- Hij ziet er niet super stevig uit, maar ik denk dat hij het wel kan houden tenzij je alle boeken er in stopt en niet steeds van boeken wisselt bij je kluisje.
Ik vind hem maar niets. Hij ziet eruit alof hij na een paar maanden al gaat bezwijken onder de zwaarte van mijn boeken. Laat staan of al mijn boeken/kaften met cursussen er in passen.
Maar dat is op mij gericht, ik weet niet of jij veel moet meesleuren.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Ik vind hem maar niets. Hij ziet eruit alof hij na een paar maanden al gaat bezwijken onder de zwaarte van mijn boeken. Laat staan of al mijn boeken/kaften met cursussen er in passen.
Het is voor drie dagen, hoogstens een week. Daarna heb ik een andere tas en een kluisje!
Don't let small minds convince you that your dreams are too big.
Scandal schreef:
Ik snap sowieso niet hoe al die meiden bij mij op school al hun boeken in zo'n tasje kunnen krijgen, en ik ben zelf meer van de rugzakken of desnoods een grote schoudertas.
Ik vind 'm niet echt mooi, maar het is dan ook niet mijn smaak. :')
Als jij 'm toch mooi vindt, en je boeken passen erin, is het toch goed?