• Ik weet niet of iemand ooit mijn verhaal 'In case you didn't know' heeft gelezen, maar ik zoek een nieuwe titel voor het verhaal. Ik ben hem namelijk aan het herschrijven en heb het idee ook wat aangepast.

    Louis en Harry zijn al sinds het begin van One Direction onafscheidelijk, maar hier komt verandering in als Harry door een ernstig ongeluk zijn geheugen van de afgelopen jaar verliest. Hij herkent Louis niet meer en stoot hem af, in tegenstelling tot de andere jongens, waar hij het meteen weer mee kan vinden, ook al weet hij niets meer van hun vriendschap af.
    Harry is door Louis' gedrag bang dat hij verliefd op hem is en probeert hem daarom op afstand te houden. Hij is namelijk in de war en weet niet wat hij voelt of voor wie. Maar als Harry op internet een filmpje over 'Larry' ziet, is het voor hem duidelijk. Hij en Louis hadden een relatie.

    Harry en Louis zijn in dit verhaal alleen vrienden en blijven dat ook.

    Weet iemand een goede titel voor mij? :3

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 7:10 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    confusion
    disorder


    26 - 02 - '16

    Persoonlijk vind ik je oude titel het leukste
    En anders iets als :
    I don't know

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 8:37 ]


    Can't control my second personality

    ik weet het niet... Wil je me waarschuwen als het online komt??


    •*• Lululu •*•

    Ik vindt je oude titel juist leuk!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    What are we of What is we.
    Oké, dat zijn weer domme suggesties van mij. In ieder geval wel waarschuwen! ^^.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    we suposed to be friends


    Sidera nostra contrahent solem lunamque