• Dus ik ben bezig met dit idee dat ik al eeuwen in mijn kop heb. What do you think? Het is een proloog/samenvatting ding. Do or don't?

    De rivaliteit tussen bepaalde maffioso wordt ten zeerste onderschat door de doorsnee mens. De mens die een verloren voetbalwedstrijd of een gaatje in een 100 euro jurk als het einde van de wereld beschouwd. Ik was een van die mensen, die doorsnee mensen. Niet meer. Achter het getal honderd komen nog twee nullen en de voetbalwedstrijd word ingeruild voor een schietpartij in het straatje wat je altijd gebruikte om je weg van school naar huis te verkorten. Achter een luxe mantel van Lamborghini's en Porsches, Fendi handtassen en Louis Vuitton zonnebrillen, jassen van echt bont en sjaals van kasjmier, schuilt een onderwereld waar alleen de beste, sluwste en meest geraffineerde mensen overleven. En vanaf nu ben ik één van hen.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 19:21 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Klinkt spannend! =D

    Captivity schreef:
    Klinkt spannend! =D
    haha thank you :3 Dat is de bedoeling later in het verhaal


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Wow, lijkt me tof!


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Lijkt me wel leuk, maar ik zie niet hoe Tokio Hotel hier in past.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Lijkt me wel leuk, maar ik zie niet hoe Tokio Hotel hier in past.
    Niet per se Tokio Hotel als band, idd. Maar de leden, haha. Zou 'n beetje raar zijn als er ineens stond ‘‘En toen kwamen we langs, en daar stond een band, Tokio HOtel!’’ :')

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 19:32 ]


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Onika schreef:
    (...)Niet per se Tokio Hotel als band, idd. Maar de leden, haha.

    Kan je dan niet beter onbekende personen gebruiken die je op hen baseert? Anders is het wel dom om hen te gebruiken.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Kan je dan niet beter onbekende personen gebruiken die je op hen baseert? Anders is het wel dom om hen te gebruiken.
    Ja, het ligt een beetje ingewikkeld haha. Maar ik vind dit fijner zo, eigenlijk :)


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Austen schreef:
    Lijkt me wel leuk, maar ik zie niet hoe Tokio Hotel hier in past.


    26 - 02 - '16

    Ik begin wel te twijfelen eigenlijk haha, onbekende personen zijn misschien beter... Maar die verhalen worden amper gelezen unless they're really good heb ik het idee. And I'm not that good lol


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Dus, je schrijft om gelezen te worden?


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Dus, je schrijft om gelezen te worden?
    Deels, ik denk dat veel mensen dat doen. Maar voor een groot deel natuurlijk omdat ik het leuk vind. Alleen, is het probleem dat ik gewoon neig te stoppen als een verhaal niet goed loopt of zo. Dan vind ik het nut van zoiets online zetten ook niet... nuttig? Wauw wat een rare zin


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ik had hier al met je over gepb't dus je kent mijn mening hé! Zeker doen, plus je mag me iets zeggen als je begin! (:


    Tears are words the heart can't say.