Moira is dus onze nieuwe kat. Vanmiddag hadden we haar opgehaald. Op de weg terug naar huis zat ze constant te miauwen in de auto, op een heel klaaglijke manier. Net alsof ze huilde... We dachten dat het wel over zou gaan als we eenmaal thuis waren, maar daar werd het alleen nog maar erger. Ze blijft maar op de vensterbank springen of op een andere plaats waar ze uitzicht heeft op buiten. Of ze krabt aan de ramen of deuren, alsof ze naar buiten wil. Maar volgens de oude eigenaren mag dat de eerste twee weken dat we haar hebben nog niet, want dan gaat ze ontsnappen en proberen terug te komen naar haar oude huis. Ik vind haar nu zo zielig :c Het miauwen houdt ook maar niet op... Ze heeft al melk gehad en kibbeling van het avondeten en ik heb haar geborsteld en een mandje gemaakt (waar ze overigens niet in wil) en nu weet ik het ook niet meer...
Heeft iemand ooit hetzelfde gehad met een nieuw huisdier? En hoe lang duurt het ongeveer voordat ze gewend zijn?
[ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 18:57 ]
there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.