Lance Hunter
Ik grijns even als ze over de muur springt, ik pak de zwaarden stevig beet waarna ik de muur bekijk.
Ik grijns waarna ik ze door de muur heen sla en de muur om zie vallen, het meisje staat voor mij, mijn ogen vallen op dr arm die niet 100% werkt, ik grijns, een wond.
Ik loop een stukje naar dr toe "Wat wil je?!" zegt ze koud en kil, ik grijns weer even.
'Het enigste wat ik wil is jouw dood, ik ben daar voor gestuurd, waarom anders zou ik zoveel moeite doen' ik grijns weer waarna ik de zwaarden aan elkaar klik.
Ik grijns even en houd de dubble bladed samurai sword vast terwijl ik de omgeving verken, het was rustig... Iets te rustig...
Een steek door mijn hoofd doet mij de zwaarden terug zetten, iets klopte er niet, ik pak de MK17 van mijn rug af waarna nog geen seconde later een gigantisch beest van de gebouwen af springt tussen mij en mijn prooi in.
Ik wist dat er iets niet klopte, en waar er een is zijn er meerdere.
Ik begin meteen met schieten op het beest terwijl ik een stuk er om heen ren en richting het meisje ren 'Als je wilt blijven leven, voor nu dan nog, zou ik maar weg wezen hier, jij hebt niet genoeg ammo voor dit beest en niet genoeg kracht. Je arm is het gene wat hem hier heen heeft gelokt' ik kijk dr even aan terwijl ik met een hand de MK17 vast hou en op het beest blijf schieten terwijl ik herlaad.