• Voor filosofie moesten wij een mythe bedenken en wij hadden een mythe bedacht over een regenboog en toen hadden we nog tijd over en besloot ik er een gedichtje bij te maken. Het is niet goed want het is geschreven in 5 minuten

    Een elfje in de lucht
    Huppelt met haar eenhoorn
    In zijn gouden vlucht
    Met een trootse toorn


    Blauw en groen
    Rood en geel
    Moeten het weer doen
    Ieder krijgt zijn deel


    En na de donder
    Na de regen
    Komt het wonder
    Dat we van de elfjes kregen


    Een regenboog
    In alle kleuren
    Van de eenhoorn die langs vloog
    Om de mensen op te beuren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het wel origineel. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het origineel, maar niet echt mooi, sorry.


    comfort in c h a o s

    Lol,bij je titel moest ik denken aan poep. :'D
    Ik ben niet zo'n gedichten-mens. :/


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Austen schreef:
    Ik vind het origineel, maar niet echt mooi, sorry.

    Dankje, ik zei al dat het geen goed gedicht was, maar ik had maar 5 minuten en ik was nogal verveeld door filosofie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zie soms dichttopics van jou, je kan goed met woorden omgaan. Leuk!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je kan echt wel goed met woorden om gaan!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Trootse toorn? Ten eerste is troots voor zover ik weet geen woord en het woord toorn vind ik helemaal niet passen in een gedicht met elfjes, regenbogen en eenhoorns x'D. Ik vind het niet zo mooi, sorry.


    i put the fun in funeral

    Blomkvist schreef:
    Ik zie soms dichttopics van jou, je kan goed met woorden omgaan. Leuk!
    \\
    Dankje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nightray schreef:
    Ik vind het wel origineel. :]


    26 - 02 - '16