• Hoi allemaal! Ik ben nu dus bezig met een verhaal maar krijg het niet goed lopend en heb dat ik vaak hetzelfde woord 'she' gebruik. Het verhaal is op me profiel gepost dus dan kunnen jullie kijken. Heeft iemand tips voor mij? Als iemand anders vragen heeft, stel ze. Misschien kan ik helpen.

Lemme see ya put your hearts up, yeah! If we give a little love, maybe we can change the woooorld!

Ipv 'she' kan je ook haar naam gebruiken om af te wisselen. Schrijven moet je oefenen, niet alles gaat vanzelfsprekend. Naarmate je langer schrijft zul je merken dat je het verhaal vanzelf beter laat lopen.
    Gebruik ook niet teveel korte zinnen. Bijvoorbeeld:
    'She took a sip of her tea but it was way too hot. So she burned her tongue.'
    Ipv de punt tussen die twee zinnen zou je er ook een komma van kunnen maken en eventueel het woordje 'so' weghalen. Dat maakt mindere langere zinnen, wat rustiger leest.
    Je zou ook kortere hoofdstukken maken. Ik heb namelijk -net als meerdere denk ik- minder zin om een lang hoofdstuk te lezen dan twee kortere.
    Hoop dat je er wat aan hebt :')

#WWED - What Would Emma Do?

Thanks. Ik heb dat met de naam geprobeerd en heb het er nog op punten in maar op normale punten ziet het er raar uit. K zal de komma's nog proberen en het rustigere zinnen maken. Dankje! Hier heb ik echt wat aan. Het volgende hoofdstuk zal ik in 2 stukken posten ;).

Lemme see ya put your hearts up, yeah! If we give a little love, maybe we can change the woooorld!

Je kan ook benamingen gebruiken als 'the girl' of misschien 'the young/old woman' 'the younglady' zulke dingen.

Your make-up is terrible

Thanks dat kan ik ook gebruiken! Ben nu al zeker dat het hoofdstuk een stuk beter gaat worden! Dankjewel!