• Voor het moment kan je enkel maar een abo nemen op een story of een topic, tenzij je vrienden met iemand bent. Dan kan je een abo nemen op al die persoon zijn creaties, maar zou het dan niet leuker zijn dat je kan kiezen voor wat je precies een abo wilt hebben.
    Stel je houdt van iemand zijn quizzen, maar je vindt die persoon zijn stories echt prut. Dan krijg je dus ook continu pb's over dingen die je totaal niet interesseren. Dan lijkt het me wel interessant om de kunnen selecteren voor wat je precies een abo wilt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmm, ik vind het een beetje onnodig.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 20:06 ]


    To infinity and beyond •

    Disick schreef:
    Hmm, ik vind het een beetje onnodig.


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Disick schreef:
    Hmm, ik vind het een beetje onnodig.
    Ik eigenlijk niet, want als ik me abonneer voor de quizzen ben ik niet geïnteresseerd in die 100 pb's over een story.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ik eigenlijk niet, want als ik me abonneer voor de quizzen ben ik niet geïnteresseerd in die 100 pb's over een story.


    Dan voeg je diegene toe als vriend?


    To infinity and beyond •

    Ik zat vanmiddag aan precies hetzelfde te denken, nadat ik iemands gedichten had gelezen. Dus ik ben voor :3


    i put the fun in funeral

    Hmm, ik gebruik die optie misschien één keer, dus je moet het afzonderlijk maar volgen, denk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disick schreef:
    Hmm, ik vind het een beetje onnodig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Disick schreef:
    (...)

    Dan voeg je diegene toe als vriend?
    Ja want zo kan ik echt die stories uitzetten. Niet dus. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mij lijkt het eigenlijk best handig :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    mij lijkt het eigenlijk best handig :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben 't er wel mee eens. Het is toch vreselijk irritant als je mailtjes of pb'tjes krijgt voor stories die je niet eens leest !


    Danmarks Dynamite.

    Timcanpy schreef:
    mij lijkt het eigenlijk best handig :3


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Timcanpy schreef:
    mij lijkt het eigenlijk best handig :3


    26 - 02 - '16

    Timcanpy schreef:
    mij lijkt het eigenlijk best handig :3

    Timcanpy schreef:
    mij lijkt het eigenlijk best handig :3


    -