• Ja, een Zwakke Sukkel ja.
    Ik zal het je wel uitleggen^^
    Vandaag, het 4e uur gym. Meneer zei dat we alleen onze gymschoenen nodig hadden. Nou, wij dus gewoon op onze sokken. Is er in het midden van de zaal een vierkant van banken gemaakt. Zat er een man op, met zo'n heel eng uiterlijk [/Krullend haar, Dopogen, FOUTE kleren] Als wij allemaal zitten gaat hij beginnen met praten. 'Ik ben bla bla [/had het niet gehoord] En ik ben een Zwakke Sukkel. Het maakt me niet uit wat mensen denken.' gaat hij daarover praten enzo. Komt opeens het onderwerp op 'schaamluis' hij dus heel erg eng doen en alles. Vraagt zo'n meisje of hij ook schaamluis heeft. Hij zo:'Even kijken' GAAT HIJ MET ZIJN HAND IN ZIJN BROEK!!!! Wij allemaal gillen en alles.
    Hebben jullie ook al zoiets meegemaakt?
    Dat wilde ik even kwijt x'D
    ps. Het was wel de bedoeling dat hij kwam en alles x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    WTF?!


    We can only learn to love by loving.

    WTF?!

    Niet WTF. Was grappig n_n
    Je kon hem gewoon in zijn gezicht uitlachen x'D
    Trouwens, de korte ei is langer dan een lange ij. Ofzo x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whahah omg .. ik zit me hier kapot te lachen whaha xD

    En ja ik heb wel eens iets meegemaakt zoals dat xD


    Because Nobody Love's

    ik begrijp het ni

    whahah omg .. ik zit me hier kapot te lachen whaha xD

    En ja ik heb wel eens iets meegemaakt zoals dat xD

    Ja? dan weet je hoe het is. Iedereen moest haast huilen van het lachen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Niet WTF. Was grappig n_n
    Je kon hem gewoon in zijn gezicht uitlachen x'D
    Trouwens, de korte ei is langer dan een lange ij. Ofzo x'D


    O.. da wistk nog nie over die ij-tjes x3


    We can only learn to love by loving.

    ik begrijp het ni

    Kijk. Er was dus zo'n gast bij ons op school. like een Komiek. En toen was het onderwerp van hem dus opeens Schaamluizen. You know wat ik bedoel.. Vroeg zo'n meisje of hij dat ook had. Dus hij wilde 'even voelen' en toen ging hij met zijn handen in zijn broek xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou kijk DevilxEye 04032008TH CHOCOxCAT MxShouu en k .. zaten dus in 2h4 .. zaten we bij Verzorging over condooms te praten in de les. komt er zo'n vrouw binnen. Ineens vraagt onze juf. Weet jij wat dit is ? Komt die vrouw. volgensmij een beflapje. Begint die eraan te ruiken.. en dan van volgensmij is dit glijmiddel ! proeft ze eraan :| laat ze de hele klas glijmiddel van een condoom proeven ! gestoord mens xD


    2H4 WAS MASTERLYYYKK :'[


    Because Nobody Love's

    (...)

    O.. da wistk nog nie over die ij-tjes x3

    Ik ook niet. Meet maar op met Je Liniaal! :P
    En hij gaat ipv naar de 2e verdieping omhoog, naar de 2e verdieping omlaag =,=


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nou kijk DevilxEye 04032008TH CHOCOxCAT MxShouu en k .. zaten dus in 2h4 .. zaten we bij Verzorging over condooms te praten in de les. komt er zo'n vrouw binnen. Ineens vraagt onze juf. Weet jij wat dit is ? Komt die vrouw. volgensmij een beflapje. Begint die eraan te ruiken.. en dan van volgensmij is dit glijmiddel ! proeft ze eraan :| laat ze de hele klas glijmiddel van een condoom proeven ! gestoord mens xD


    2H4 WAS MASTERLYYYKK :'[

    O.O OMGOOOD
    Gaat ze eraan proefen O.O
    Hoe droog x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Freaky. Heel freaky.


    No growth of the heart is ever a waste

    iewll wat een pedo xd


    <3

    o.O O.o O_o o_O

    Hahaa omg xD
    Maar vandaag by ons, wy zaten zo in een computerklas, alléé alleen die mr. heeft een computer, dus wy deden toets, en die mr. zat op zo'n burostoel, enineens komt die zo tussen de banken rijden met z'n burostoel, keigrappig jom xD
    En ik keihard lachen, en daaarna ging die supersnel terug en die zo; oei tis precies een beetje snel xD