• Dit shirt ^^ (My brother was in Prague and the only thing he brought me is this lousy t-shirt) Mijn broer was dus in Praag met een paar vrienden en heeft dit shirt voor me gekocht.
    Wie heeft er nog meer een awesome broer/zus? :3

i put the fun in funeral

Cuuwl :3
    Ik heb wel een awesome broertje en zus maar die kopen dit soort dingen niet voor mij.

26 - 02 - '16

Mijn zus heeft die uit London van een vriendin gekregen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Oh dat is echt heel erg leuk! ^^
    En ja, mijn tweelingbroer heeft soms ook van die leuke momenten.

Haha wat leuk :')
    Mijn zussen en broertje kopen niet zomaar iets (vooral omdat we nooit echt gescheiden op vakantie gaan) maar ze zijn wel leuk :p

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ah. Die heb ik ook willen kopen in London, nouja.

Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

Hahaha geweldig. Mijn broertje doet zoiets niet.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Hahaha die is echt leuk!

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Awesum!! (: Mijn broer geeft niet snel dingen, maar vrolijkt me wel op met zijn geweldige humor. ;3

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:35 ]

You are beautiful, you are love.

Die heb ik in Praag nergens zien hangen, maar hij is wel heel leuk (:
    Mijn broers kochten een shirt van Patrick (van Spongebob) voor mijn verjaardag.

Take risks and conquer your fears.

Ik heb een awesome zus! Bij het volgende concert van Tokio Hotel wil zij mijn ticket betalen! Beter kan toch niet? Ookal ben ik niet altijd lief tegen je .., i always still love you!

Life is full of fake people

Ah, dat soort t-shirts zijn echt awesome ^^

Caution first, always.

Insurgent schreef:
    Die heb ik in Praag nergens zien hangen, maar hij is wel heel leuk (:
    Mijn broers kochten een shirt van Patrick (van Spongebob) voor mijn verjaardag.

Ahaha, da's leuk ^^

i put the fun in funeral

Inifinity schreef:
    Ik heb een awesome zus! Bij het volgende concert van Tokio Hotel wil zij mijn ticket betalen! Beter kan toch niet? Ookal ben ik niet altijd lief tegen je .., i always still love you!

Wajoo, chill! Ö

i put the fun in funeral

Cool shirt.
    Mijn zus is ook awesome. Ze deelt alles met me. Haar kleren,geld,etc.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.