• -

[ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:44 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

You're in friendzone
    klik

(Be)lieve in (you)rself

30seconds schreef:
    You're in friendzone
    klik

En wat heb ik aan informatie om een vrouw te versieren? xd

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:21 ]

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Lancelot schreef:
    (...)

En wat heb ik aan informatie om een vrouw te versieren? xd

dunno er stond bij hoe je uit friendzone kon komen dacht dat je daar misschien iets aan had.

(Be)lieve in (you)rself

Welja ik heb gewoon geduld gehad. Ik heb het die jongen gezegd en hij zei dat hij me wel heel leuk vond, maar een ander meisje leuk vond. Ergens vond ik het niet erg, want ik was zo blij dat ik het had vertelt. (ik werd letterlijk ziek door die gevoelens op te kroppen)
    Daarna was ik zijn beste vriend en stond ik altijd klaar als er iets met hem was en nu zijn we al meer dan drie jaar samen. Geduld heeft bij mij geholpen en er is alleen maar iets positiefs uitgekomen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Dear God, I know what you mean, alleen heb ik 't misschien nog een tikkeltje pijnlijker. (cat)
    Ik heb een vriend in Servië, die ik dus al een tijd ken, en we hebben notabene toegegeven dat we elkaar zouden nemen, zouden we allebei single zijn, wat dus niet het geval is. Ok, ik ben dus niet friendzoned, maar ondertussen dus wel hasdfg ignore me.(cat)

Mijn tip: Probeer subtiel te hinten dat je 'iemand' wel leuk vindt, maar noem zijn naam niet. Kijk wat 'ie doet.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

BLUNDERBUSS schreef:
    Dear God, I know what you mean, alleen heb ik 't misschien nog een tikkeltje pijnlijker. (cat)
    Ik heb een vriend in Servië, die ik dus al een tijd ken, en we hebben notabene toegegeven dat we elkaar zouden nemen, zouden we allebei single zijn, wat dus niet het geval is. Ok, ik ben dus niet friendzoned, maar ondertussen dus wel hasdfg ignore me.(cat)

Mijn tip: Probeer subtiel te hinten dat je 'iemand' wel leuk vindt, maar noem zijn naam niet. Kijk wat 'ie doet.

Oowh, dat is ook vervelend ): Maar hij heeft dus toegegeven dat hij jou dan wel zou zien zitten? Maar hij heeft een vriendin?

Hmm, misschien is dat wel een goede tip, ja. Ik zal eens kijken of ik daar wat mee kan, dank je (:

Lancelot schreef:
    (...)

Oowh, dat is ook vervelend ): Maar hij heeft dus toegegeven dat hij jou dan wel zou zien zitten? Maar hij heeft een vriendin?

Hmm, misschien is dat wel een goede tip, ja. Ik zal eens kijken of ik daar wat mee kan, dank je (:

En ik een vriend. (cat)

Maar ja, kijk gewoon eens, dat je een leuke jongen hebt ontmoet. (als je op Q zit, heb je meestal veel fantasie, dus pak een kruising tussen bijvoorbeeld Hugh Jackman en, weet ik veel, zo'n gast van 1D, en verzin je droomkerel olololo)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ik was ook op mijn beste vriend, deze vakantie zelfs nog. Maar door op vakantie te gaan, mij te amuseren met vrienden, naar andere jongens te kijken etc ben ik hem eigenlijk vergeten en zijn mijn gevoelens voor hem zo goed als verdwenen. Veel succes, en je komt er sowieso vanaf. :Y)

Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

Dit.. is zwaar kut. Ik heb het gehad bij mijn beste vriend. Heb hem - met regelmatige tussenposen - vaak leuk gevonden.
    Nu heb ik bijna een relatie met een geweldige jongen en ben echt verliefd op hem, maar zag net een foto van mij en mn beste vriend and I just snapped.. begon opeens te twijfelen aan mijn nieuwe liefde en voelde weer oude gevoelens opkomen.
    Heel verwarrend allemaal.

Wat je eraan kunt doen? Niks. Hem proberen te vergeten.. en dat is al lastig genoeg! Trust me.. momenteel zit ik weer in een ik-mis-mijn-beste-vriend-en-ik-vind-hem-weer-leuk fase.

Misschien denkt hij ook wel dat híj in de friendzone zit en houd hij daarom wel afstand? Okee, da's een wilde gedachte, maar het kán. Misschien zou je eens kunnen polsen wat hij er van zou vinden als jullie een setje waren? Maar misschien is dat ook een slecht idee, want het moet natuurlijk niet jullie vriendschap verpesten.
    Als je echt van je gevoelens voor hem af wil zal dat denk ik tijd kosten. Het enige wat ik kan bedenken is om hem zoveel mogelijk als "alleen een vriend" te zien... Succes!

You are beautiful, you are love.

Ik kan maar één ding zeggen: probeer hem echt zo snel mogelijk te vergeten. Ik had hetzelfde voor, ik was verliefd op mijn beste vriend. Ik heb het hem nooit verteld, maar hij gaf mij duidelijke signalen dat het ook wederzijds was. Jammer genoeg bedoelde hij blijkbaar niet hetzelfde als ik. Vergeet het verliefd zijn, maar blijf alsjeblieft vrienden. Ik heb mijn beste vriend voor onbekende reden al meer als een jaar niet meer gezien of gesproken ):

So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

Vergeet hem, ik denk dat dat het beste is at je kan doen.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Memoria schreef:
    Vergeet hem, ik denk dat dat het beste is at je kan doen.

Maar niet echt makkelijk.