• Ik merk wel dat ik de laatste tijd nogal kattig uit de hoek kan komen hier op Quizlet maar ook bij andere dingen. Ik zeg dingen die ik normaal voor me hou om de ander te sparen of dingen die ik normaal niet eens zou denken. Oké, in een zeldzaam geval wel maar dat zijn trieste dingen die de waarheid gewoon moeten weten.
    Ik wil alvast even sorry zeggen, tegen de mensen die ik ermee gekwetst heb en misschien nog ga kwetsen.
    De dingen hier gaan gewoon niet zo geweldig, ik weet pas eind augustus of ik ben toegelaten op mijn opleiding, dan moet ik alles nog regelen met studiefinanciering terwijl ik ook op vakantie ga met mijn ouders voor hun 25 jarige huwelijk. Ik moet heel veel werken en reizen, mijn studentenOV is stopgezet omdat ik me nu niet op tijd kon aanmelden omdat die school weken op zich liet wachten met een antwoord over mijn aanmelding. Ik ga sinds een tijdje naar een psychiater zoals jullie misschien wel gehoord hebben. Nu moet ik een psychologisch onderzoek, dat staat al sinds mei op de planning maar er word gewoon niets gedaan. Ik meld elke keer dat ik dat moet krijgen maar ik krijg het gewoon niet. -ik moet wachten op een uitnodiging- Mijn psychische toestand verslecht ondertussen ook weer lekker, ik krijg last van mijn oude kwaaltjes. En dat alles bij elkaar tovert me om tot een enorme bitch, sorry. D:


    Your make-up is terrible

    Aw, dat is wel een heel vervelende situatie ja.
    Niet lullig bedoelt of zo, maar is het dan niet beter dat je gewoon niet reageerd op bepaalde topics als je toch al weet dat het kattig overkomt?

    Ach hè, wat vervelend voor je dat het niet zo lekker gaat allemaal. Ik heb geen last van je gehad op het forum en je komt op mij altijd over als een leuke meid met een eigen mening (op het forum dan, want verder ken ik je natuurlijk niet). Sterkte iniedergeval en ik hoop dat je je beter gaat voelen.


    You are beautiful, you are love.

    Strider schreef:
    Aw, dat is wel een heel vervelende situatie ja.
    Niet lullig bedoelt of zo, maar is het dan niet beter dat je gewoon niet reageerd op bepaalde topics als je toch al weet dat het kattig overkomt?


    Dat doe ik normaal dus altijd al, nu lukt het me alleen niet zo. D:


    Your make-up is terrible

    Strider schreef:
    Aw, dat is wel een heel vervelende situatie ja.
    Niet lullig bedoelt of zo, maar is het dan niet beter dat je gewoon niet reageerd op bepaalde topics als je toch al weet dat het kattig overkomt?


    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, Vaak is het dat ik het denkt en nikki het zegt, als het voor mij al moeilijk is om me in te houden zal het misschien voor haar in deze situatie niet meer houdbaar zijn en dan komt het er gewoon uit

    ot: het komt wel goed schatje


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)

    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, Vaak is het dat ik het denkt en nikki het zegt, als het voor mij al moeilijk is om me in te houden zal het misschien voor haar in deze situatie niet meer houdbaar zijn en dan komt het er gewoon uit

    ot: het komt wel goed schatje

    Ja je hebt wel gelijk hoor, maar aan de andere kant; je zit op het internet. Je hebt hier de keuze of je op 'verzenden' wilt klikken of niet. Als dit in het echt was dan kun je je makkelijk verspreken maar hier heb je opzich de keuze om het te doen of niet..

    Het komt allemaal wel goed! 'Till then;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oh, eigenlijk ben ik het meestal nog eens met je reacties ook. Ik vind je niet kattig, eerder eerlijk. Iets wat meer mensen wel eens zouden mogen zijn, in plaats van altijd maar dat schijnheilige gedoe. Maar laat ik daar maar niet over beginnen!

    OT: Ah, dat lijkt me wel een hele vervelende situatie. Ik hoop dat het allemaal wat beter wordt! Het komt uiteindelijk vast goed! Sterkte in ieder geval!

    Eh ja, dat had ik een beetje gemerkt in een topic vandaag. :'D Wel goed dat je dat ook zelf toegeeft en je excuses aanbied. Veel sterkte met alles!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ahwww kom hier. Dan krijg je een knuffel!
    Ik heb een bananenshirt aan!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightray schreef:
    Eh ja, dat had ik een beetje gemerkt in een topic vandaag. :'D Wel goed dat je dat ook zelf toegeeft en je excuses aanbied. Veel sterkte met alles!


    Has no one told you she's not breathing?

    ik zal zeggen dat je gedrag wel erg opviel de laaste 1-2 dagen bij mij.

    Be strong because things will get better, it might be stormy now but it can't rainf forever.
    (H)(K)


    -


    26 - 02 - '16