• Oke wat ik nu ga vertellen speelde zich dus af in de laatste schoolweek van groep 8. Toen de cito dus was afgelopen deden we niets anders dan films kijken en rondhangen met muziek. Ik had me met een paar vrienden serieus doodgelachen over de titanic(vraag me niet waarom, maar voor ons leek het meer op een comedyxD). De dag voor de musical mochten we uitslapen tot 10 uur ofzo, maar ik, 3 vrienden en een vriendin van me waren dat vergeten en wij zaten dus al om half negen op schoolxD. We gingen gewoon random door het gebouw rennen, kletsen op het dak en cola drinken met de congiërge. Het was dus gewoon vet gezellig en toen het 10 uur was gingen we alles klaarzetten voor de musical, die ging over de brandweer. In scene 7 moesten we een kat uit het klimrek reddenxD. De vader van xShadowgirlx hier werkt bij de brandweer dus die had van die te grote brandweerpakken, helmen, slangen en een sirene. We moesten de brandweerhelmen & pakken aan tijdens het redden van de kat, en we zagen er allemaal uit als de verschrikkelijke sneeuwmanxD
    We deden de show 2 keer, na de eerste gingen we pizza eten bij een restauent in het dorp, ijs eten bij luciano en naar de speeltuin(xD)en de laatste was afgelopen om 10 uur s'avonds, nadat onze leraar alle foto's van de afgelopen jaren had laten zien en bij iedereen wat had verteld. Ik probeerde om met een paar mensjes de school in te breken tijdens de afterparty die tot half 3 s'ochtends duurde, en uiteindelijk lukte het, maar we werden achternagezeten door de 2 engste leraren van de school, laat ik ze maar X en Y noemen. We hebben een redelijk oude school met veel gangetjes en deuren, dus uiteindelijk zaten we in de kelder waar ook de ketel stond, maar X en Y kwamen achter ons aan dus we verstopte ons tussen musical en sinterklaas spullen. Uiteindelijk gingen ze weg omdat ze dachten dat we weer buitenwaren. We liepen nog wat door de school en werden toen buiten ontvangen alsof we de school hadden uitgeroeid van alle leraren. De volgende dag hoefde we ook pas om 10 uur op school te zijn; maar ik had met dezelfde mensjes als de dag ervoor afgesproken om er op de normale tijd te zijn zodat we nog konden oefenen voor de slagbalwedstrijd tegen de leraren, die we uiteindelijk wonnen. Toen was en jaar afgelopen, ik was de enige die niet heeft gejankt, en na de vakantie ga ik chillext naar het gym met mijn 4 beste vrienden.


    Dit was een topic vol totale onzin, sorry voor de spelfouten(ik heb alles getypt op telefoon) en bedankt voor het lezenxD


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Leuk voor je c: !


    Pretty is just a pretty word.

    Leuk (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ah groep 8... basisschool... Mooie tijden. c:
    Helaas voor mij is dat alweer 4 jaar geleden en begin ik na deze vakantie met mijn opleiding.

    Always good to hear people enjoying life ;D


    You've cat to be kitten me right meow.

    Strider schreef:
    Ah groep 8... basisschool... Mooie tijden. c:
    Helaas voor mij is dat alweer 4 5 jaar geleden en begin ik na deze vakantie met mijn opleiding.

    Hij wil de 4 niet doorstrepen :c

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:31 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CURLYMONSTER schreef:
    Leuk voor je c: !


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Leuk!! Good times.. Groep 8 :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    aah, groep 8, memories.
    Gosh, dat waren pas leuke tijden.
    Wou dat ik meer genoot toen en niet met die lange nek hebben uitkijken naar het voortgezet onderwijs. xD

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 23:38 ]


    -

    Zes jaar geleden. I feel old! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    leuk ;3