• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:59 ]

    Aww, dat is niet leuk. ): En ik ben best vaak bijna aangereden, maar dat lag meestal aan mezelf.


    The universal language of art.

    Een keer. Ik geloof dat ik toen iets van 3 of 4 was. Ik was zo naast mijn moeder aan het fietsen en ik zo: 'Kijk eens mama hoe hard ik kan fietsen!' en ik begin zo hard als ik kan te fietsen en word vervolgens bijna aangereden door een auto. Achteraf gezien echt de horror van iedere moeder :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ja, twee keer. Een keer belandde een vrouw met haar trapper in mijn voorwiel, gaf ze mij de schuld en ik ben een keer om ver geduwd door een man die vond dat ik niet zo ver van het stoplicht mocht staan, hij vond me dus gewoon in de weg staan.

    Ik vind het echt asociaal van die IBN'er (wat is een IBN'er?) dat hij nog geen eens in die spiegel kijkt, die hebben ze er niet voor niets neer gezet en je hebt je bezeerd omdat hij verdorie te lui was om in een spiegel te kijken. Daar kan ik nou echt boos om worden, mensen die niet nadenken en andere dan daarvan de dupe laten worden.


    Physics is awesome

    Ik heb bijna altijd bijna-aanrijdingen.
    Joh, wie verwacht er dan ook dat er een auto afkomt als er groen licht is?
    Een oversteek met auto's, hallow, kunnen ze dat niet eens zeggen?

    IBN?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aw dat is rot.
    En ik ben een paar keer bijna aangereden en één keer ben ik zelf tegen een auto aangereden.

    IBN'ers zijn van die mensen die om elke hoek staan in die oranje vestjes een beetje opruimen. En tuinieren :3

    Ik ben een keer aangereden door iemand die niet uitkeek. Ik had weken last van mijn rug woehoe e.e.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 13:51 ]


    Shoganai i ne~

    Dat is kut. Mensen rijden tegenwoordig sowieso belachelijk hard en onvoorzichtig.
    Ik ben een keer aangereden ja. Vorig jaar nog.

    Buttzville schreef:
    IBN'ers zijn van die mensen die om elke hoek staan in die oranje vestjes een beetje opruimen. En tuinieren :3


    En hoe heeft hij dan jou bijna aan gereden?:8


    Physics is awesome

    Ik ben een keer bijna aangereden door een lelijke oranje vrachtwagen toen ik een bocht omging. Sindsdien heb ik een nog grotere hekel aan vrachtwagens.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Occhi schreef:
    (...)

    En hoe heeft hij dan jou bijna aan gereden?:8


    Hij reed in een auto'tje :3

    Buttzville schreef:
    (...)

    Hij reed in een auto'tje :3


    Dan is het helemaal asociaal want jij bent veel kwetsbaarder dan hij.


    Physics is awesome

    Ik ben toen ik 9 was aangereden door een jongen die van rechts kwam en vol op mijn fiets reed. Hij had niks en ging gewoon lachend weg en ik was erg geschrokken en had zo'n pijn aan mijn rug.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Das kut meid!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ahw! ö
    In mijn leven ben ik al heel vaak bijna aangereden geweest, maar écht aangereden nog nooit.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”