• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:16 ]

    Ik lag plat door je titel...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik dacht dat je moeder echt een vork in je hand had gestoken, vanwege je titel. En waarom gooit je moeder in vredesnaam met een vork? Voor hetzelfde geld was hij in je gezicht gekomen.


    Physics is awesome

    x_x Pijnlijk
    Leuke stunt, leuke stunt... Ik was op tijd voor de ortho en paardrijden, terwijl ik het allebei vergeten was :Y).


    i put the fun in funeral

    Occhi schreef:
    Ik dacht dat je moeder echt een vork in je hand had gestoken, vanwege je titel. En waarom gooit je moeder in vredesnaam met een vork? Voor hetzelfde geld was hij in je gezicht gekomen.


    Mijn moeder gooit ook met alles. Als ik om een appel vraag is het een appel. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een tasje met maandverband in mijn moedersgezicht "gegooid" (cat) was ze niet echt blij mee.. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Uneventful schreef:
    Ik lag plat door je titel...

    Zo komisch is het toch ook weer niet? x3

    Okaaaaaay


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Occhi schreef:
    Ik dacht dat je moeder echt een vork in je hand had gestoken, vanwege je titel. En waarom gooit je moeder in vredesnaam met een vork? Voor hetzelfde geld was hij in je gezicht gekomen.

    Nou, ik knikte gewoon. Dus toen gooide ze 'm. :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Zo komisch is het toch ook weer niet? x3


    Het is droog grappig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het is droog grappig.

    Ah ik houd van droge humor. :Y)

    Audacity schreef:
    x_x Pijnlijk
    Leuke stunt, leuke stunt... Ik was op tijd voor de ortho en paardrijden, terwijl ik het allebei vergeten was :Y).

    Wow, dat heb je dan goed gedaan haha. Wat is je geheim? ;D
    Want als ik iets vergeet... dan vergeet ik het gewoon compleet en dan kom ik er pas de volgende dag achter (als het niet later is) dat ik het was vergeten. ^^

    Jieber schreef:
    Een tasje met maandverband in mijn moedersgezicht "gegooid" (cat) was ze niet echt blij mee.. (cat)

    Hahaha geniaal! :'D

    Strider schreef:
    (...)
    Ah ik houd van droge humor. :Y)


    Ik las hem voor aan mijn zusje en die begon ook te lachen hahaha. Het is dus wél grappig. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Okaaaaaay

    Jaaaa?

    Jieber schreef:
    Een tasje met maandverband in mijn moedersgezicht "gegooid" (cat) was ze niet echt blij mee.. (cat)


    Lol, volgende keer een maand verband pakje gooien naar je pa. Midden in de Albert Heijn. Dat is pas trolling.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:52 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.