• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:17 ]

    Hmm, heb je geen zout te kort of iets?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je geschrokken bent. Ik zou er zelf ook helemaal bang van worden. Ik zelf val ook heel gauw flauw, vooral omdat ik te weinig drink en bij warme dagen pakt dat slecht uit. Het is inderdaad heel erg vervelend en je kan er heel erg van schrikken.


    Chaos is a ladder.

    CURLYMONSTER schreef:
    Hmm, heb je geen zout te kort of iets?

    Dat zou dan suikertekort zijn en het is niet eens zo'n slechte vraag... Ik geloof je best dat je slecht tegen zon kan, maar je beschrijft iets wat ook door suikertekort zou kunnen komen (of het is een combinatie kan ook).

    Desalniettemin, het klinkt inderdaad erg scary... Misschien meer water drinken en goed afgekoeld blijven? Petje op als je in de zon gaat zitten, etc. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vampires schreef:
    Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je geschrokken bent. Ik zou er zelf ook helemaal bang van worden. Ik zelf val ook heel gauw flauw, vooral omdat ik te weinig drink en bij warme dagen pakt dat slecht uit. Het is inderdaad heel erg vervelend en je kan er heel erg van schrikken.


    -

    Dat is echt mega vervelend en ook best wel beangstigend, lijkt me. Heb je misschien een ijzertekort?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, net zoals de andere hier moest ik ook opeens denken aan ijzertekort. Leg het uit aan de huisarts en die zal je waarschijnlijk een bloedtest laten afnemen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat betekent toch dat je een lage bloeddruk hebt?


    Save me from myself.

    Ik heb het er met mijn ouders over gehad, zij zeiden ook dat ik beter mijn bloed kon laten testen.
    Maar ja, ik wil helemaal niet meer naar het ziekenhuis toe, ben er al veel te vaak geweest. :c

    Misschien moet je je bloeddruk even laten testen zodat ze er misschien toch iets aan kunnen doen. Ik vind dat trouwens echt een raar gevoel om een paar seconde van de wereld te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Strider schreef:
    Ik heb het er met mijn ouders over gehad, zij zeiden ook dat ik beter mijn bloed kon laten testen.
    Maar ja, ik wil helemaal niet meer naar het ziekenhuis toe, ben er al veel te vaak geweest. :c
    Ik had dit niet gelezen, sorry. De huisdokter kan dat ook doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mysteria schreef:
    (...)
    Dat zou dan suikertekort zijn en het is niet eens zo'n slechte vraag... Ik geloof je best dat je slecht tegen zon kan, maar je beschrijft iets wat ook door suikertekort zou kunnen komen (of het is een combinatie kan ook).

    Desalniettemin, het klinkt inderdaad erg scary... Misschien meer water drinken en goed afgekoeld blijven? Petje op als je in de zon gaat zitten, etc. :]
    . Nope ik meen het met dat zout.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat zwart worden voor je ogen is heel normaal, dat heb ik ook en een goede vriendin van mij ook. Ik ben er laatst mee naar de huisarts geweest en die zegt dat het een lage bloeddruk is, dat hebben heel veel jonge meisjes blijkbaar. Zout eten kan inderdaad helpen ^^ En je kuiten aanspannen, blijkbaar werkt dat ook. Mijn huisarts zei letterlijk dat je met een lage bloeddruk honderd wordt, maar het is inderdaad heel vervelend.
    Als je ook vaak kortademig en nog een aantal dingen die ik helaas vergeten ben - sorry - bent, heb je misschien wel een ijzertekort, dan zou je bloed moeten laten prikken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat klinkt inderdaad als suikertekort. Maar je hoeft hiervoor inderdaad niet naar het ziekenhuis, dat kan gewoon bij de huisarts. Ik hoop voor je dat dat het is, gezien dat makkelijk te verhelpen is.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    zouttekort, ijzertekort, suikertekort en te lage bloeddruk. wat hebben we een boel dokters hier (cat)

    Snel beter worden! Ik herriner me alweer bijna waarmee ik jouw kon plagen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat heb ik heel lang ook gehad, misschien moet je je bloed laten testen op B12 tekort?


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe