• Hoe erg kan je een band missen. Ik mis echt Paramore en hun gezelligheid. Ik ben daar nu al even fan van en heb ze gelukkig ooit live gezien met de Farro's, maar dat is ondertussen ook al twee jaar geleden. Nu luister ik heel de tijd naar hun muziek en dat voelt echt sentimenteel aan. Ik mis echt de gezelligheid van die show en de vele pret die ik dankzij die band al heb beleefd. Dit is toch niet meer gezond. Ik kan bijna janken als ik naar hun muziek luister. Ze moeten echt binnenkort terug komen naar België zodat ik weer helemaal happy wordt.

    Kennen jullie dit gevoel?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kan me best voorstellen dat je ze mis, ik bedoel als muziek zo belangrijk voor je is. Volgens mij is dat niet zo vreemd, ik voel me soms ook jaloers op mensen die mijn favorieten band hebben gezien, of toen leefde.
    Maar kop op je moet positief denken. Jij hebt tenminste de kans gehad om ze live te zien, dat zou bij mij nooit gebeuren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Ik kan me best voorstellen dat je ze mis, ik bedoel als muziek zo belangrijk voor je is. Volgens mij is dat niet zo vreemd, ik voel me soms ook jaloers op mensen die mijn favorieten band hebben gezien, of toen leefde.
    Maar kop op je moet positief denken. Jij hebt tenminste de kans gehad om ze live te zien, dat zou bij mij nooit gebeuren.
    Nirvana?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja! Ik vond door Paramore mezelf langzaam terug, hun muziek trok me een héél duister gat uit. Ik was er echt kapot van toen de Farro's weg gingen, en heb toen een half jaar niet naar hun kunnen luisteren zonder bijna te gaan huilen. Afschuwelijk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Meteor schreef:
    (...)Nirvana?

    Queen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben ook fan van Paramore, maar niet zo erg dat ik ervan moet janken xD Hahahaha. :P

    Nee maar goed, ik ken het wel, het is ook jammer. Maar je verandert er niks aan hoor. Ze zijn bezig met een album en ze zullen pas naar Europa komen als het af is en als ze het gaan promoten ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Langlois schreef:
    Ja! Ik vond door Paramore mezelf langzaam terug, hun muziek trok me een héél duister gat uit. Ik was er echt kapot van toen de Farro's weg gingen, en heb toen een half jaar niet naar hun kunnen luisteren zonder bijna te gaan huilen. Afschuwelijk.
    Ik was daar ook echt niet goed van. Toen ik nog niet zo heel lang fan was, spraken ze ook al van splitten en toen had ik ook iets van why? Gelukkig kwam BNE dan en tourden ze terug. Eigenlijk is hun muziek er niet op achteruit gegaan. Integendeel, als ze zo'n muziek blijven maken zoals nu, me gusta!
    Het is gewoon niet meer hetzelfde als vroeger, maar hé het draait om de muziek, niet om het visitekaartje van de band.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Floyd schreef:
    (...)
    Queen
    Dat is echt wel balen. En om op je vraag te antwoorden, ja muziek betekent heel veel voor me, als ik mijn slecht voel kan muziek mij altijd helpen, niet dat ik in 'this song saved my life' geloof, maar muziek kan soms zo goed mijn gevoelens beschrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    nerveus schreef:
    Ik ben ook fan van Paramore, maar niet zo erg dat ik ervan moet janken xD Hahahaha. :P

    Nee maar goed, ik ken het wel, het is ook jammer. Maar je verandert er niks aan hoor. Ze zijn bezig met een album en ze zullen pas naar Europa komen als het af is en als ze het gaan promoten ;)
    Maar waarom gaan ze dan wel naar de UK en niet naar België stelletje akhfkhqswjfnw;kf!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fall out boy...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meteor schreef:
    (...)Dat is echt wel balen. En om op je vraag te antwoorden, ja muziek betekent heel veel voor me, als ik mijn slecht voel kan muziek mij altijd helpen, niet dat ik in 'this song saved my life' geloof, maar muziek kan soms zo goed mijn gevoelens beschrijven.

    Nogal ja, maar ik vermaak me wel met hun muziek en alle filmpjes op youtube.
    Misschien kan je dat ook doen, het is niet het zelfde maar het is iets, er is vast genoeg te vinden, ook van die lollige backstage dingen. Misschien zorgt het er voor dat je minder heimwee heb, om het even zo te noemen.
    Ik hoop voor je dat ze binnenkort weer komen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meteor schreef:
    (...)Ik was daar ook echt niet goed van. Toen ik nog niet zo heel lang fan was, spraken ze ook al van splitten en toen had ik ook iets van why? Gelukkig kwam BNE dan en tourden ze terug. Eigenlijk is hun muziek er niet op achteruit gegaan. Integendeel, als ze zo'n muziek blijven maken zoals nu, me gusta!
    Het is gewoon niet meer hetzelfde als vroeger, maar hé het draait om de muziek, niet om het visitekaartje van de band.


    Inderdaad! In the mourning vind ik bijvoorbeeld echt ongelofelijk mooi. Ze zijn qua muziek sterker dan op Riot! en dat was al een goed album. Als het vierde album ongeveer klink als de single box die ze afgelopen jaar uitbrachten dan kun je me opvegen na één keer luisteren :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Floyd schreef:
    (...)
    Nogal ja, maar ik vermaak me wel met hun muziek en alle filmpjes op youtube.
    Misschien kan je dat ook doen, het is niet het zelfde maar het is iets, er is vast genoeg te vinden, ook van die lollige backstage dingen. Misschien zorgt het er voor dat je minder heimwee heb, om het even zo te noemen.
    Ik hoop voor je dat ze binnenkort weer komen.
    Ik luister continu het onderstaande liedje en andere songs, maar die versie van When It Rains is gewoon zo mooi. Het is juist door die filmpjes dat ik ze mis, maar ik geniet ondertussen ook weer zo veel van hun muziek, dat ik niet kan stoppen met luisteren. Ik geniet ook veel te hard van concerten en dan kan ik wel snel eens een band missen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Langlois schreef:
    (...)

    Inderdaad! In the mourning vind ik bijvoorbeeld echt ongelofelijk mooi. Ze zijn qua muziek sterker dan op Riot! en dat was al een goed album. Als het vierde album ongeveer klink als de single box die ze afgelopen jaar uitbrachten dan kun je me opvegen na één keer luisteren :')
    Oh mij ook. Renegade is echt een liedje om je vingers mee af te likken en dan die ene live versie van In the Morning samen met Landslide. Heerlijk gewoon. Riot was een heel goed album, maar All We Know Is Falling blijft echt la crème de la crème. Dat album zit echt goed in elkaar, al is Riot echt goeie muziek voor als je wat speelser of feller staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb pas geleden de Chili Peppers live gezien, echt super tof, maar hun gitarist (John Frusciante) is ondertussen al vijf jaar de band uit. Ik vind het echt jammer dat ik hun nooit met hem samen kan zien optreden, tenzij hij weer terug komt. Kleine kans.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Meteor schreef:
    (...)Oh mij ook. Renegade is echt een liedje om je vingers mee af te likken en dan die ene live versie van In the Morning samen met Landslide. Heerlijk gewoon. Riot was een heel goed album, maar All We Know Is Falling blijft echt la crème de la crème. Dat album zit echt goed in elkaar, al is Riot echt goeie muziek voor als je wat speelser of feller staat.


    True :Y) Als je dan naar Brand New Eyes dan kun je horen hoe slecht eigenlijk ging tussen de band leden. Maar ik moet en zal echt naar hun concert gaan als ze weer terug komen. Ik wil ze niet nog een keer missen D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.