• Velen van jullie hebben vast wel eens een band/bandlid/artiest ontmoet en hebben daar een inspirerend of grappig verhaal aan over gehouden. Of je hebt een keer een kort gesprekje met ze gehad op Twitter dat het delen waard is. Of je kent een geweldig verhaal van iemand anders die zoiets mee gemaakt heeft.
    Nu kennen veel van jullie misschien ook wel de site Tumblr.
    Ik en Zoe hebben nu een tumblr opgezet om al die verhalen bij elkaar te krijgen en mensen er gelukkig mee te maken. Want zelf vinden we het geweldig om zulke verhalen te lezen en die dus met andere te delen.
    Dus voor de mensen met tumblr, de mensen met een leuk verhaal dat ze willen delen met de rest of voor de mensen die het gewoon leuk vinden om die verhalen te lezen: Fuckyeahbandstories
    Het zou leuk zijn als jullie hem zouden volgen en zelf iets in zouden willen sturen! (:
    Alvast bedankt!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar ik zou het gelukkigste meisje op de aarde zijn als ik mijn idool zou ontmoeten.

Ik ga jullie volgen! (:

Chaos is a ladder.

Vampires schreef:
    Ik heb het zelf nog niet meegemaakt. Maar ik zou het gelukkigste meisje op de aarde zijn als ik mijn idool zou ontmoeten.

Ik ga jullie volgen! (:

Ah top dankjewel! : ) En als je je idool ooit ontmoet, weet je wat je te doen staat!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Haha geniaal. Bands meeten is zo leuk, al herinner ik me het allemaal niet meer in detail.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Hm.
    Toen ik klein was zat ik op papa's schouder en ik tikte Karen (van K3) haar schouder aan en zei: "Karen, ik noem ook Karen." en ze zei heel lief: "Jij ookal?" en deed verder met haar fotoshoot. Ik was het gelukkigste kind op de wereld. :'D Best wel raar. Vroeger was ik zo'n fan en wou ik hen veel zien terwijl ik ze een maand geleden zag werken aan hun nieuwe film en ik er zo naartoe kon lopen. :'D
    En Carry Goossens was in ons straat vorig jaar voor de serie 'De Zonen van Van As' en toen hebben we ook een paar woorden gewisseld. :Y)
    En wel meer...

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Dat is echt een héel erg gaaf idee. Ik denk dat het ook wel echt aandacht gaat trekken. Ik ga binnenkort beginnen met Tumblr, dus dan ga ik zeker een kijkje nemen (:

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

Meteor schreef:
    Haha geniaal. Bands meeten is zo leuk, al herinner ik me het allemaal niet meer in detail.

Haha ja het moest er toch maar zijn! Stuur anders je verhaal in over dat toen je viel met crowdsurfen dat Sierra je op het podium knuffelde. Je hebt echt vet leuke band verhalen!

Aurorae schreef:
    Dat is echt een héel erg gaaf idee. Ik denk dat het ook wel echt aandacht gaat trekken. Ik ga binnenkort beginnen met Tumblr, dus dan ga ik zeker een kijkje nemen (:

Ik hoop dat het de aandacht gaat trekken en de verhalen mensen op gaan vrolijken! Dat zou leuk zijn als je er een kijkje op zou nemen. Als je eenmaal aan tumblr begint is er geen weg meer terug!

Awh. Het zou zó geweldig zijn om je idool te ontmoeten...

En ja, Tumblr is zo gigantisch verslavend.

Chaos is a ladder.

Infidelity schreef:
    (...)
    Haha ja het moest er toch maar zijn! Stuur anders je verhaal in over dat toen je viel met crowdsurfen dat Sierra je op het podium knuffelde. Je hebt echt vet leuke band verhalen!
    Als ik tijd heb zal ik eens iets uitschrijven voor je.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Wat leuk!
    Die verhalen zijn altijd het leukst om te lezen, van gelukkige mensen!
    Zelf heb ik eigenlijk al mijn idolen gesproken op Twitter of zelfs ontmoet, dus als je nog verhalen nodig hebt!

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

Ik zal eens wat insturen :')

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Langlois schreef:
    Ik zal eens wat insturen :')

Dankjeee ik las hem, hij staat in de wachtlijst om gepost te worden!

Seasons schreef:
    Wat leuk!
    Die verhalen zijn altijd het leukst om te lezen, van gelukkige mensen!
    Zelf heb ik eigenlijk al mijn idolen gesproken op Twitter of zelfs ontmoet, dus als je nog verhalen nodig hebt!

Stuur ze maar in! Verhalen zijn altijd welkom!

Vampires schreef:

Ik ga jullie volgen! (:

Life is full of fake people

Infidelity schreef:
    (...)
    Stuur ze maar in! Verhalen zijn altijd welkom!

Waar naar toe en gewoon in het Engels?
    -heeft namelijk geen Tumblr-

[ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 22:15 ]

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo