Ik heb geen idee of 'ie hier goed staat
Ik heb een probleem met mijn laptop. Mijn moeder heeft er op gezeten (de hare is opgestuurd voor reparatie, dus gebruikt ze de mijne). Opzich maak ik daar geen probleem van, maar nu is op de een of andere manier alles veel groter. Ofja alles.. Het is best moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Maar als ik een site open, is de site zelf wel op normale grote, maar de taakbalk, de zoekbalk linksboven voor als ik een site wil intypen, en de taakbalk beneden, met de icoontjes zoals internet, word, mijn documenten, maar ook de tijd en datum, en hoeveel stroom mijn laptop nog heeft, dat is allemaal veeeel groter. Ook als ik een nieuw tapblad open, dan komen er bij mij altijd de meest geopende sites te staan, dat is ook opeens veel groter.
Heeft iemand een idee wat dit is en hoe ik het weer normaal moet krijgen? Ik heb al vanalles geprobeerd. Zoals ctrl+alt+nul en dan bij 'beeld' het in en uitzoomen naar 100% gezet, de tekengrote aangepast, maar niks helpt.. :C
Ik hoop dat iemand weet wat ik hiermee moet, want ik wordt echt gek van al dat grote gedoe..
Inspiration can hit you any time