Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe stories, maar kan niet echt iets vinden, dus misschien dat jullie eventueel een story hebben of kennen die aan volgende eisen voldoet:
Ik lees:
•HP
•OP
Ik lees geen:
•Fanfictionverhalen over beroemdheden (dus geen: 1D, JB, TH...)
•Voetbalverhalen
•Twilight.
•Slash
•Bromance
Bijkomende eisen:
•Ik zoek stories met een originele verhaallijn.
•Bij liefdesverhalen zoek ik stories die een uitgebreidere verhaallijn hebben dan enkel het koppel op zich of liefdesverhalen waarin het plot niet standaard is, waarvan je op Quizlet geen tien gelijkaardige zult vinden.
• 16+ mag, zolang het niet het ene sekshoofdstuk na het andere is, tenzij het op een romantische, liefdevolle en passionele manier beschreven wordt. Geen pure lusthoofdstukken.
•Geen smileys of kleurencodes in de tekst.
Bijkomende opmerkingen:
•Ik lees elk genre.
•Ik val niet over een beginnende schrijfstijl, zolang het verhaal maar in het correct Nederlands geschreven is.
•Ik verkies verhalen: (geen eis, de kans dat ik ze zal lezen wanneer ze hieraan voldoen)
-Waarin emoties en gevoelens goed worden overgedragen.
-Die zelfverzonnen en goed uitgedachte personages bevatten.
-Waarin de romantiek tussen volwassenen draait en niet tussen tieners.
-Waarin één of meerdere van deze onderwerpen in voor komen: ouder-kindrelatie (mag zowel goed als slecht zijn) of onbekende ouder(s), historische gebeurtenissen, haat-liefderelaties, verlies, de dood, verborgen of onmogelijke liefde, oorlog.
Wanneer je een verhaal van iemand anders zou lezen of kennen die hieraan voldoet, mag je dit hier ook gerust plaatsen. (:
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.