Ga hier alsjeblieft even goed voor zitten; Installeer je lekker op een stoel, bank of bed, met eventueel een lekkere kop thee of wat dan ook erbij ... Open het filmpje op youtube om volledig scherm te kunnen openen en geniet. Geniet heel erg en laat je heel hard inspireren; Want dit is pure schoonheid vastgelegd op film! <3 ^^
Dat was ook erg mooi. In de eerste instantie ergerde ik me aan de woorden die er tussen kwamen, tot ik doorhad dat het daar om draaide voor een groot deel. Slimme man, mooie footage (even het NL woord kwijt) en een mooi filmpje in z'n geheel. :]
Die film heb ik al gezien en het is prima film, alleen ik ben het vergeten hoe het begon, als ik nu het aan doe, zit mijn computer te crashen want ik heb een oude computer nog met een ouden toetsen bord..
Ik vind dit soort films echt heerlijk. Je krijgt die innerlijke rust en je kan je gedachte de vrije loop laten gaan. En het is de combinatie van de rustgevende muziek en de prachtige beelden die ervoor zorgen dat je sneller inspiratie opdoet . Love it^^
I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!