Jha .., ik had dat ook wel een keer met een boek. Het was een horror boek. Het meisje was op kamp in de Ardennen. Ze was daar verliefd .., blablabla....
(ik weet het niet precies meer, maar: )
Er was in die buurt een serie moordenaar. Dat meisje wilde dus naar huis en wachtte niet tot het kamp was afgelopen. Ze ging in de bus. Daar ging alles goed, maar de bus ging niet naar waar zij wilde. Ze stapte uit en ging liften. 3 keer ging het goed. Bij de 4 keer dus niet. Ze stapte in bij een normale man en hadden een gewoon gesprek over van alles. Waarom ze ging liften, ect. Ze gingen ergens stoppen om wat te drinken. Terwijl zij naar de wc ging stopte hij wat in haar drankje. Ze dronk alles op en viel in de auto in een hele diepe slaap.
Ze werd wakker vast gebonden aan een bed. Ze kwam niet meer los. Ze viel weer een aantal keer in slaap. Na een tijdje kwam de man binnen lopen. Hij had een grote spuit in zijn handen. Het doet maar heel even zeer, zei hij steeds. Op een of andere manier kwam ze los (ik weet niet meer hoe) en liep ze door de gang. Daar gingen allemaal hoofden van de meisjes die hij al vermoord had. Ze komt (met heel veel moeite, ik vertel het nu ff snel, maar het is echt horror) het huis uit, met die man achter haar aan. Hij heeft nog steeds die spuit in zijn had. Ze vlucht het bos in en rent zo hard als ze kan ondanks ze zwaar gewond is. Na een hele lange tijd komt ze terug in de bewoonde wereld (met de man achter haar aan die steeds roept: Ik weet we dat je hier bent, doe maar rustig aan. Ik kom je wel zoeken als je dat wil.) Ze komt de man tegen in het bos. Na een gevecht weet ze hem ergens vanaf te gooien waardoor de spuit in zijn rug komt. Ze gaat naar een andere man die ze tegen komt en hij belt 112. Je weet dan wel hoe het verder gaat. Maar het laatste stuk was heel raar. Het ging er over dat de man in haar raam probeerde te klimmen. Toen werd ze wakker met haar ouders naast haar bed. Het eindigt met: Het was allemaal maar een droom. Ik weet nou nog niet wat de droom was. Het laatste stukje of heel het verhaal. Ik was met dat boek idd even een tijdje (na dat ik hem uit had) van de wereld af .....
[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:13 ]
Life is full of fake people