.......Zijn verboden!
Zet het gewoon in je oude rollentopic
Liefs,
Mups
Moderator Quizlet.nl
-
8 okt 2008 - 9:018 okt 2008 - 9:028 okt 2008 - 9:148 okt 2008 - 11:28
De topics van rollen bekendmaking bedoel je? of die topics van gezocht... rollen enzo?
Sorry ik heb iets gemist .In Italië tot en met 26 juli! :D
8 okt 2008 - 12:358 okt 2008 - 12:51Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen
[/ Niewe idee actie]Take My Hand Take A Breath ...
8 okt 2008 - 12:52Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen
[/ Niewe idee actie]
Ja dat is het!! Maar dan kan je alleen je eigen titels veranderen.:]8 okt 2008 - 12:53Waarom kunnen we dan zelf de titels nie veranderen? Dan weten ze het direct dat de bekendmaking er is en moet je het nie aan een mod. vragen
Dat is inderdaad ook een idee maar als dat gebeurd heb je grote kans dat er de lompste en de meeste idiootste titels komen die juist niet mogen.
[/ Niewe idee actie]
En dat wanneer een MOD een titel aanpast omdat het niet goed nederlands of niet toegestaan is die persoon gewoon terug kan veranderen. En ik weet dat veel mensen hier dat nog zullen doen ook.
Dus op dat gebied lijkt het me niet echt een super idee en Rutger zal er denk ik niet mee akkoord gaan.
x.Wie du mir, so ich dir.
8 okt 2008 - 19:22(...)Dat is inderdaad ook een idee maar als dat gebeurd heb je grote kans dat er de lompste en de meeste idiootste titels komen die juist niet mogen.
Dat vind ik ook zat ik vanmorgen nog aan te denken
En dat wanneer een MOD een titel aanpast omdat het niet goed nederlands of niet toegestaan is die persoon gewoon terug kan veranderen. En ik weet dat veel mensen hier dat nog zullen doen ook.
Dus op dat gebied lijkt het me niet echt een super idee en Rutger zal er denk ik niet mee akkoord gaan.
x.8 okt 2008 - 19:23De topics van rollen bekendmaking bedoel je? of die topics van gezocht... rollen enzo?
de bekendmaking moet gewoon in het ''Rollen in de aanbieding!!'' [oid] topic
Sorry ik heb iets gemist .8 okt 2008 - 19:26Even over iets anders: Html mocht toch niet meer in titels ? Waarom kan het nu nog dan?
xok
8 okt 2008 - 19:28Even over iets anders: Html mocht toch niet meer in titels ? Waarom kan het nu nog dan?
Omdat dit een zeer belangrijk topic is het is een officiele mededeling
x
Bovendien heb ik de codes er zo neergezet dat de rest van de pagina niet rood word [wat de helft van de users niet kan.....]8 okt 2008 - 19:29(...)Omdat dit een zeer belangrijk topic is het is een officiele mededeling
Bovendien heb ik de codes er zo neergezet dat de rest van de pagina niet rood word [wat de helft van de users niet kan.....]
Aah oké:'Dok