• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:05 ]

    Hum, ik ben het ergens wel een beetje met je eens. Er is gewoon géén duidelijk wanneer je een ban krijgt. Sommige mensen krijgen 3 waarschuwingen, andere krijgen er 10 en worden nog niet geband vanwege de 'tijd' en anderen worden meteen geband.


    Your make-up is terrible

    Ik vond 't ook wat overdreven, terwijl Hale veel mindere 'straffen' kreeg.


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet of het nu wel zo slim is om hier een topic over te maken, aangezien je zoiets beter privé aan een mod kunt vragen. Maar zoals je het nu zegt lijkt het inderdaad wel erg snel, ik zou dus een mod eens pb'en en vragen wat de reden was voor zo'n snelle ban van zoveel dagen.


    “Love is a contradiction.”

    Proximity schreef:
    Ik vond 't ook wat overdreven, terwijl Hale veel mindere 'straffen' kreeg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mogen deze topics wel? Ik dacht dat je - als je klachten had - naar de mods moest gaan ipv een topic te openen.
    Verder was de maatregel inderdaad een beetje overdreven.


    comfort in c h a o s

    Eh ik ben ergens niet van op de hoogte denk ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mean schreef:
    Ik weet niet of het nu wel zo slim is om hier een topic over te maken, aangezien je zoiets beter privé aan een mod kunt vragen. Maar zoals je het nu zegt lijkt het inderdaad wel erg snel, ik zou dus een mod eens pb'en en vragen wat de reden was voor zo'n snelle ban van zoveel dagen.

    Austen schreef:
    Mogen deze topics wel? Ik dacht dat je - als je klachten had - naar de mods moest gaan ipv een topic te openen.
    Verder was de maatregel inderdaad een beetje overdreven.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Het was wel een beetje overdreven, maar ik had wel het gevoel dat jullie de grens gingen opzoeken en gewoon irritant deden.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zal dus wel een Mod PB'en. Maar ik heb al via de contactpagina iets gestuurd & geen mail ontvangen en ik heb dat echt net gepost toen ik 1 minuut unbanned was.

    Cousinzoned schreef:
    Ik zal dus wel een Mod PB'en. Maar ik heb al via de contactpagina iets gestuurd & geen mail ontvangen en ik heb dat echt net gepost toen ik 1 minuut unbanned was.

    Mail je dan niet naar Rutger ofzo? Die antwoordt namelijk zo goed als nooit + is op reis dacht ik.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Mail je dan niet naar Rutger ofzo? Die antwoordt namelijk zo goed als nooit + is op reis dacht ik.


    Rutger is al weer terug. =)

    Ik zag Cousinzoned ik dacht SHE'S BACK YAY! en ik zag de titel en ik dacht OEEH.. I smell something ^^
    Welkom terug liefie! Ik weet niks van die topics dus ik ga niet oordelen maar het klinkt idd oneerlijk..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Proximity schreef:
    Ik vond 't ook wat overdreven, terwijl Hale veel mindere 'straffen' kreeg.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Aha, dus jij bent de eigenaar van de quizlet-twitter? ;w Zoiets las ik vandaag in mijn tl namelijk.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean