Oh crap, ik faal. Ik wilde eerste "Die momenten waarop" in de titel zetten maar heb dat veranderd naar moment en die niet veranderd. Ik heb dus nu zo'n moment.
[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:53 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
Zoals Lancelot al zei: *Dat moment.
Hahaha, the blue screen of doom.
DarkSavior schreef:
Oh crap, ik faal. Ik wilde eerste "Die momenten waarop" in de titel zetten maar heb dat veranderd naar moment en die niet veranderd. Ik heb dus nu zo'n moment.
DarkSavior schreef:
Haha, ik had al zo'n vermoeden :') Kan gebeuren.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Dat had ik vroeger vaak. Dus als ik nu iets wil zeggen/doen wat ondoordacht / stom kan zijn, denk ik altijd eerst wat de reactie van anderen kan zijn. Bijvoorbeeld een grap die eigenlijk best gemeen is, dan denk ik: "ze kunnen lachen, of boos op me worden, ga ik het riskeren?" Daarom vinden mensen mij wel eens stil. -w-
Maareh, die momenten heb ik ook wel eens vooral met internet; die gooit zijn verbinding er bij mij vanzelf af en zegt dan dat iets verkeerd is ingesteld wat dus niet waar is
[ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:54 ]
"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis