"Some people are meant to fall in love with each other, but not meant to be together."
"Tell me, what's going on?"
"Do you wanna lose me?"
"No, ofcourse I don't."
"Than I can't tell you."
Ik ben dus bezig met een verhaal en ik heb rollen nodig! Ik ben niet goed in samenvattingen, dus een korte beschrijving:
Het gaat over zeven Meermin-prinsessen van zeven verschillende oceanen en met zijn allen proberen ze degene die de koning wilt zijn van de oceaan en zijn helpers tegen te houden. Dit doen ze met behulp van de parels die ze hun hele leven al hebben en hun prachtige, harmonieuze stem.
De meisjes mogen echter niet verliefd worden op mensen, maar soms worden regels weleens overtreden.
De hoofdpersoon ziet namelijk de jongen die ze ook had gezien, haar eerste liefde, toen ze klein was. Harry Styles, meerdermalig surfkampioen. Hij wordt ook verliefd op Addelyne, zonder dat hij weet dat zij de meermin is, die hij vroeger gezien heeft. Natuurlijk twijfelt hij. Maar wie wilt Harry nou echt? Addelyne of haar meermin transformatie?
En wie is die jongen die op hem lijkt en die altijd tevoorschijn komt in zijn dromen?
Het verhaal is gebasseerd op de anime-serie Mermaid Melody, waar ik een ontzettende verslaving aan heb gecreeërd haha.
Let op: Ze zijn niet perfect en moeten dus ook minpunten hebben! Wel zien ze er perfect uit en zijn ze ook heel mooi.
Rollen nodig:
- Aquamarine pearl, de prinses van de Zuid-Atlantische Oceaan.
Een heel vrolijk meisje die heel snel verliefd wordt.. op jongens/mannen die veel ouder dan haar zijn.
- Green pearl, de prinses van de Noord-Atlantische Oceaan.
Een erg volwassen meisje. Ze gelooft niet in de liefde en is in het begin ook geen aardig meisje.
- Purple pearl, de prinses van de Antarctische Oceaan, de Zuidelijke Ijszee.
Kan soms een bitch zijn, maar doet dit alleen maar omdat ze bezorgd is.
- Deep blue pearl, de prinses van de Noordelijke Ijszee.
Is een echte jongensgek.
Invullen:
Rol:
Volledige naam:
Bijnaam:
Leeftijd (tussen de 15 en de 20):
Karakter:
Uiterlijk:
Verleden:
Familie:
Extra:
Alvast bedankt!